مرکز آموزشی رفاه کودک و خانواده بصورت شبانه روزی فعالیت می کند/آموزش های این مرکز به روز و توسط مربیان مجرب  است/محیطی بزرگ و مدرن را برای کودکان بنابی را فراهم آورده ایم
مرکز آموزشی رفاه کودک و خانواده بصورت شبانه روزی فعالیت می کند/آموزش های این مرکز به روز و توسط مربیان مجرب  است/محیطی بزرگ و مدرن را برای کودکان بنابی را فراهم آورده ایم
مدیر مجموعه خانه رفاه کودک و خانواده کودک نخبه گفت: مرکز آموزشی رفاه کودک و خانواده بصورت شبانه روزی با بهره گیری از روش های نوین آموزشی فعالیت می کند.

مدیر مرکز رفاه کودک و خانواده کودک نخبه در گفتگو باخبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در توضیح نحوه و چگونگی فعالیت مرکز رفاه کودک وخانواده  گفت: این مرکز آموزشی برای ارائه خدمات نگهداری و مراقبتی از کودکان در ساعات عدم حضور والدین در منزل می باشد که در هر ساعت از شبانه روز آماده پذیرش و میزبانی از کودکان ۶ الی ۱۲ سال می باشد.

خانم پور اسکندر به فعالیت های اساسی این مرکز اشاره کرد وگفت: خانه رفاه  و خانواده کودک نخبه  با ارائه خدمات عمومی و به صورت حتی ساعتی، در طول شبانه روز آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز است و از جمله فعالیت هایی مانند مراقبت روزانه از فرزندان، انجام تکالیف مدرسه با همکاری مربی ها، فعالیت های فوق برنامه تقویتی، ورزشی، آموزشی و هنری می باشد.

وی در ادامه گفتگو به محیط بسیار زیبا و دلباز خانه رفاه کودک نخبه بناب اشاره کرد وگفت: ما در طراحی محیط داخلی، فضای بازی، حیاط، اتاق استراحت و در سالن غذاخوری این مجموعه سعی کردیم شرایطی را فراهم کنیم که کودکان در محیطی شاد و امن به تفریح واستراحت و حتی درس خواندن بپردازد تا برای ساعاتی که  از والدین خود دورند احساس دلتنگی وغریبی نکنند.

مدیر مرکز کودک و خانه رفاه کودک نخبه در تشریح تفاوت های فعالیت این مرکز با نحوه فعالیت کودکستان ها و مهدکودک ها پرداخت و گفت: در این مرکز برای اوقات فراغت کودکان برنامه ریزی های اساسی شده است تا درصورتی که  والدینی در شیفتهای شبانه روزی مشغول به کار باشند می‌توانند فرزندان خود را باخیال راحت به این مرکز بسپارند تا با تمام کارهای مراقبتی آموزشی، تحصیلی و تربیتی کودک توسط مربی های مجرب و با سابقه رسیدگی شود.

پور اسکندر در ادامه موضوع تعلیم و تربیت کودکان را امری مهم و اساسی دانست و گفت: اعتماد به نفس کودکان خود را در این مجموعه گسترش دهید با خیال راحت فرزندان خود را به ما بسپارید و اگر والدین پرمشغله و یا خدای نکرده دچار گرفتاریی و یا بیماری و.. شده اند می توانند کودک دلبندتشان را به مجموعه بزرگ کودک نخبه بسپارید.

وی در پایان گفتگو از تمامی والدینی که در طول شبانه روزی فرزندان خود را به این مجموعه سپرده اند واعتماد کامل به کارکنان آن داشتند قدردانی کرد و گفت: این مجموعه در بناب تنها مرکزی است که  برای اولین بار تحت پوشش بهزیستی برای رفاه حال خانواده ها تاسیس شده است  تا فرزندان عزیز در نبود والدین خود دچار آسیب های اجتماعی نشوند و در محیطی آرام با چند وعده غذای گرم به استراحت،تفریح و درس خواندن بپردازند و خانه رفاه کودک نخبه را  خانه دوم خود بدانند.

 

انتهای پیام/ زهرا احمدین