مسئولان ادارات از تولید کنندگان حمایت کنند/ ضرورت صدور مجوزهای بخش تولید
مسئولان ادارات از تولید کنندگان حمایت کنند/ ضرورت صدور مجوزهای بخش تولید
فرماندار بناب حمایت از تولیدکنندگان را امری ضروری عنوان کرد و گفت: از تمامی مسئولان ادارات شهرستان انتظار داریم از تمام پتانسیل خود استفاده و تولید کنندگان حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، امین رفیعی صبح امروز در حاشیه افتتاح کارخانه دام و طیور شکوه دانه آریا بخش خصوصی در این شهرستان در حوزه تولید را مثال‌زدنی توصیف کرد و گفت: با وجود تمام مشکلات بخش خصوصی در حوزه تولید در این شهرستان تلاش خوبی کرده است و باعث رشد صادرات این شهرستان شده‌اند.

فرماندار بناب حمایت از بخش خصوصی را مهم عنوان کرد و گفت: از روسا و مدیران ادارت انتظار داریم و تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در راستای حمایت از تولیدکنندگان بهره ببرند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب تسهیل در صدور مجوز های تولیدی را خواستار شد و گفت: خوشبختانه طی سالیان اخیر و در این دولت اقدامات خوبی در کاهش بروکراسی اداری انجام شده است تولید کنندگان در خصوص صدور مجوز با مشکل مواجه نشوند.

فرماندار بناب در پایان ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در این شهرستان با ظرفیت مناسب برای حمایت از تولیدکنندگان عنوان کرد و گفت: مدیران و روسای ادارات هرگونه مشکل در هرحوزه از تولید را که در این جلسه مطرح شد بررسی وپیگیری کنند.

انتهای پیام/ زهرا احمدین