مسابقه نقاشی مجازی در شهرستان بناب برگزار شد+ تصاویر
مسابقه نقاشی مجازی در شهرستان بناب برگزار شد+ تصاویر
همزمان با روز جهانی کودک مسابقه نقاشی مجازی با عنوان آینده را باید ساخت با همکاری آموزش و پرورش، اداره بهزیستی و با اجرای مهد کودک و پیش دبستانی نهال در بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، معاونت مالی و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان بناب در این مراسم ادامه روند تعطیلی مدارس و آموزش مجازی را ضربه ای به روند و آموزشی عنوان کرد و گفت: باید صادقانه بگویم آموزش مجازی تنها بخشی از آموزش را پوشش خواهد داد اما در آن پرورش کمرنگ خواهد شد.

پور لطفعلی توجه دانش آموزان و خانواده ها به بحث سواد رسانه ای را مهم عنوان کرد و گفت: فضای مجازی با وجود داشتن امتیازات مثبت دارای انحرافاتی نیز می باشد و قطعاً خانواده ها می بایست سواد رسانه خود را بالا ببرند.

در ادامه این مراسم معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بناب، دانش آموزان دوره  ابتدایی را اولین متضررین آموزش مجازی عنوان کرد و گفت: با توجه به سن و سال و نیازهای این قشر دانش آموزان، فضای مجازی نمی تواند تمام آموزش های دانش آموزان دوره ابتدایی را پوشش بدهد.

فریبا مصدق نقش خانواده ها در آموزش مجازی و حفاظت از خطرات فضای اینترنتی را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: از خانواده ها عاجزانه درخواست داریم سواد رسانه خود را بالا برده و خود همراه با دانش آموزان مباحث آموزش مجازی را دنبال کنند.

وی در پایان در خصوص روند تعطیلی مدارس و آموزش مجازی گفت: همانطور که همه می دانند تصمیمات را در این حوزه ستاد مقابله با کرونا خواهد گرفت و قطعاً سلامت دانش‌آموزان بیش از هر چیزی برای ما و خانواده ها اهمیت دارد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بناب نیز در این مراسم برگزاری مسابقه نقاشی مجازی را فرصتی مناسب برای شناسایی استعدادهای کودکان در این برهه زمانی عنوان کرد و گفت: همانطور که همه شاهد هستیم کرونا برگزاری مراسمات به صورت حضوری را محدود کرده است اما نمی توان آموزش دانش‌آموزان را فراموش کنیم تا استعدادهای آن ها نعفته بماند.

درنا درخشی با تاکید بر اینکه اداره بهزیستی همواره در آموزش کودکان شهرستان بناب تاثیر مستقیم داشته است، گفت: مهد کودک ها و پیش دبستانی های تحت پوشش اداره بهزیستی با وجود تمامی مشکلات توانسته اند از طریق فضای مجازی آموزش‌های خوبی را ارائه بدهند.

در پایان این مراسم نسرین ولی زاده مدیر مهد کودک و پیش دبستانی نهال ضمن تقدیر و تشکر از اداره آموزش و پرورش، بهزیستی و خانواده های دانش آموزان مجموعه آموزشی نهال گفت: مجموعه آموزشی نهال با وجود تمامی مشکلات در ایام کرونایی هیچگاه برنامه های نوین آموزشی نوآموزان خود را فراموش نکرده و با برنامه‌ریزی های مداوم سعی کرده است مطالب مورد نیاز و ضروری را به دانش آموزان تحت پوشش خود ارائه بدهد.

گزارش تصویری؛

 

 

انتهای پیام/ داود زیبائی