مشکلی در تامین تجهیزات بهداشتی در شهرستان وجود ندارد/  شیوع کرونا در بناب کاهش پیدا نکرده است/تنها راه مقابله با شیوع کرونا خود مراقبتی است/افزایش بی سابقه مراجعه کنندگان بیمه بیکاری در بناب
مشکلی در تامین تجهیزات بهداشتی در شهرستان وجود ندارد/  شیوع کرونا در بناب کاهش پیدا نکرده است/تنها راه مقابله با شیوع کرونا خود مراقبتی است/افزایش بی سابقه مراجعه کنندگان بیمه بیکاری در بناب
فرماندار بناب در جلسه شورای اداری شهرستان با تاکید بر اینکه در تامین تجهیزات پزشکی مشکلی وجود ندارد، گفت: خوشبختانه از زمان شروع ویروس کرونا با تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده در داخل شهرستان توانسته ایم نیازهای داخلی بناب را تامین کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، امین رفیعی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه هیچگونه کمبودی در حوزه تجهیزات بهداشتی نداریم اظهار داشت: خوشبختانه با کمک تولیدکنندگان و مسئولان شهرستان ماسک و سایر مواد ضدعفونی کننده در داخل شهرستان تهیه و توزیع می شود و هیچ گونه کمبودی در این حوزه وجود ندارد.

فرماندار بناب بیان اینکه شهرستان بناب همانند سایر شهرهای کشور درگیر ویروس کرونا است، اظهار داشت: متأسفانه به علت عدم رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی توسط عده ای گاها شاهد افزایش شیوع کرونا در سطح شهرستان بوده ایم.

وی خاطر نشان کرد: تنها راه مقابله با شیوع ویروس کرونا خودمراقبتی از طرف مردم است و ما نیز از مسئولان شبکه بهداشت و درمان انتظار داریم آمار واقعی را دقیقاً به مردم اعلام کنند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با بیان اینکه کشور درگیر مشکلات اقتصادی زیادی می باشد، گفت: مردم باید آگاه باشند که در حال حاضر صادرات نفت ایران تقریباً صفر است و دولت برای مدیریت اقتصادی کشور زحمات بسیار زیادی را می کشد لذا مردم نیز می بایست در این برهه زمانی از دولت و مسئولان حمایت کنند.

رفیعی با تاکید بر این که از زمان شروع کرونا برخی از اصناف دچار مشکلات زیادی شده اند، گفت: طی ۲ ماه ابتدایی سال جاری ۱۰۴۰ نفر برای دریافت بیمه بیکاری در این شهرستان ثبت نام کرده اند که همین آمار در مدت زمان مشابه سال گذشته تنها ۲۰ نفر بوده است.

فرماندار بناب با بیان اینکه فشارهای اقتصادی و اجتماعی از زمان شروع کرونا در بناب و سایر نقاط کشور افزایش چشمگیری داشته است، گفت: به طور مثال سال گذشته تنها ۶۵۰ مورد تماس جهت مشاوره در اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی بناب داشتیم اما امسال تنها در سه ماهه اول بیش از ۶۵۰ مورد تماس و مشاوره در این مرکز اجتماعی به ثبت رسیده است.

وی در پایان با اشاره به تغییرات مدیریتی ایجاد شده در سطح شهرستان بناب گفت: جناب آقای رضا لعلی به عنوان بخشدار جدید مرکزی شهرستان و آقای حمید بالغ به عنوان معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری منصوب شدند و با شناخت و تجربه‌ای که از این افراد سراغ داریم امیدواریم در جهت حل مشکلات و توسعه و آبادانی شهرستان گام‌های مثبتی برداشته شود.

انتهای پیام/ عرفان حامدی روشتی