مشکل ورود فاضلاب به منازل مردم پس از بارندگی باید هر چه زودتر حل شود/ راهدای نسبت به تنظیف محورهای مواصلاتی اقدام کند/جولان سگ های خیابانی در بناب به معضل شهری تبدیل شده است
مشکل ورود فاضلاب به منازل مردم پس از بارندگی باید هر چه زودتر حل شود/ راهدای نسبت به تنظیف محورهای مواصلاتی اقدام کند/جولان سگ های خیابانی در بناب به معضل شهری تبدیل شده است
فرماندار بناب ورود فاضلاب به منازل مردم پس از بارندگی را غیر قابل قبول و تاسف بار عنوان کرد و گفت: نهاد های مربوطه هر چه سریع تر برای رفع این مشکل اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شهریار فتح صبح امروز در جلسه کارگروه پسماند و جمع‌آوری حیوانات ناقل شهرستان ضمن تبریک  به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر اظهار داشت: روزهای پایانی سال نزدیک است و مردم و مسئولان می‌بایست با همکاری یکدیگر فضای مناسبی را برای فرا رسیدن عید باستانی نوروز و بهار طبیعت فراهم کنند.

فرماندار بناب ضمن گلایه از وضعیت نظافت محورهای مواصلاتی شهرستان بناب گفت: از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای انتظار داریم در روزهای پایانی سال نسبت به جمع آوری زباله های جاده های منتهی به شهرستان بناب اقدام کند تا محیطی تمیز و نشاط آور برای فرا رسیدن بهار در بناب به وجود بیاید.

 وی افزود متاسفانه در برخی از نقاط شهر شاهد نخاله های ساختمانی هستیم که از شهرداری نیز انتظار داریم همزمان با فرارسیدن بهار نوروزی نسبت به نظافت خیابان ها و معابر شهر و همچنین جمع آوری نخاله های ساختمانی اقدام کند.

شهریار فتحی جولان سگ های ولگرد در سطح شهر بناب را معضل شهری عنوان کرد و گفت: فضای شهر محل تردد مردم و زندگی آنها هست و نباید اجازه بدهیم برخی حیوانات به خصوص سگ های بی سرپناه در سطح شهر جولان بدهند که ا امیدواریم شهرداری هر چه زودتر نسبت به ساماندهی سگ‌های خیابانی اقدام کند.

فرماندار بناب مشارکت مردم در طرح‌های عمرانی و همچنین فرهنگی شهرستان را مهم و ضروری عنوان کرد و گفت:  شهرداری و سایر ارگان ها می توانند در برخی از طرح‌ها از کمک مردم استفاده کنند و با مشاوره آنها طرحها را پیش ببرد که قطعاً نتیجه بسیار بهتری حاصل خواهد شد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب ورود هر گونه فاضلاب پس از بارندگی به منازل مردم را فاجعه بار عنوان کرد و گفت: اداره آب و فاضلاب و سایر ارگان ها به خصوص شهرداری می بایست از این مشکل را هر چه سریعتر برطرف کنند تا در آینده شاهد نباشیم پس از بارندگی فاضلاب به داخل منازل مردم وارد شود.

وی همچنین درخصوص آبیاری برخی از اراضی کشاورزی شهرستان بناب با پساب فاضلاب گفت:  مسئولان می بایست با تمام پتانسیل با این پدیده بسیار خطرناک و خطرناک برخورد کنند تا اجازه ندهند امنیت سلامت  مردم به خطر بیفتد.

فرماندار بناب در پایان با تاکید بر این که مسئولان باید در قبال مشکلات انتقاد پذیر باشند، گفت: بنده به عنوان فرماندار به انتقادهای مفید و سازنده احترام می گذارم که شاهد هستیم مردم در فضای مجازی مطالب خود را می گویندو ما قطعاً به این نظرات احترام و به آن هاا توجه ویژه ای خواهیم داشت.

انتهای پیام/ داود زیبائی