مصرف روزانه گاز در بناب از مرز یک میلیون ۴۰۰ هزار متر مکعب عبور کرد/ همشهریان در مصرف گاز صرفه جویی کنند
مصرف روزانه گاز در بناب از مرز یک میلیون ۴۰۰ هزار متر مکعب عبور کرد/ همشهریان در مصرف گاز صرفه جویی کنند
رئیس اداره گاز شهرستان بناب از عبور مصرف روزانه گاز از مرز یک میلیون 400 هزار متر مکعب در این شهرستان خبر داد و گفت: از همشهریان انتظار داریم با مصرف بهینه گاز ضمن کمک به اقتصاد خانواده مانع کاهش و یا قطع گاز شوند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، حسین دهقان صبح در جمع خبرنگاران  از مصرف روزانه بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار متر مکعب گاز در سطح شهرستان بناب خبر داد و گفت: خوشبختانه تا به امروز جریان مستمر گاز مشترکین شهرستان بر قرار بوده و هیچ گونه خللی در تامین جریان گاز مشترکین خانگی، تجاری و صنایع به وجود نیامده است.

رئیس اداره گاز شهرستان بناب با بیان اینکه در حال حاضر ۵۶ هزار و ۴۷۵ مشترک در این شهرستان از نعمت گاز بهره مند هستند، خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات بدست آمده در خصوص تداوم برودت سرما در روزهای آتی و به تبع آن افزایش میزان مصرف گاز از همشهریان در خواست داریم در ایام پیش رو به مصرف بهینه گاز توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دمای رفاه در ساختمان ۱۸ الی ۲۱ درجه سانتی گراد است، تصریح کرد: با توجه به اینکه مبلغ گاز بها به صورت تصاعدی حساب می شود لذا مشترکین با صرفه جویی در مصرف گاز و رعایت دمای بهینه، می توانند ضمن کاهش مصرف گاز و کمک به اقتصادی خانواده، امکان بهره مندی سایر هموطنان از این نعمت طبیعی را فراهم کنند.

رئیس اداره گاز شهرستان بناب رعایت بیشتر  نکات ایمنی همزمان با شروع فصل سرما را امری ضروی و مهم اعلام کرد و گفت: با توجه به افزایش استفاده از وسایل گرمایشی در فصل  زمستان احتمال گازگرفتگی نیز بیشتر می شود بنابراین ضرورت نکات ایمنی به مراتب بیشتر می شود.

دهقان تصریح کرد: بی توجی و یا عدم استفاده از بست و شیلنگ های استاندارد و سایر نکات ایمنی می تواند عواقب جبران ناپذیری را برای خانواده ها در بر داشته باشد که قطعا با توجه دقیق به نکات ایمنی، می توان مانع بروز حوادث ناگوار و تلخ شد.

انتهای پیام/ پایگاه خبری صدای بناب