مقابله با بیماری کرونا وظیفه همه مردم و مسئولان است/ تعطیلی بازار راه حل مناسبی برای مهر کرونانیست/ کرونا را کنترل نکنیم او هما مار تحت کنترل خود قرار خواهد داد
مقابله با بیماری کرونا وظیفه همه مردم و مسئولان است/ تعطیلی بازار راه حل مناسبی برای مهر کرونانیست/ کرونا را کنترل نکنیم او هما مار تحت کنترل خود قرار خواهد داد
فرماندار بناب با تاکید بر اینکه همه مردم و مسئولان در مقابله با جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مسئول هستند گفت: همه باید در مقابله با این ویروس منحوس با وحدت و همدلی همکاری کنن والا موفق به کنترل آن نخواهیم شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شهریار فتحی عصر امروز در جلسه ویژه ستاد کرونای شهرستان بناب با تأکید بر اینکه مقابله با شیوع بیماری کرونا وظیفه همگانی است، اظهار داشت همه مردم و مسئولان است و در کل به هرکس در هر پست و سمتی می بایست از تمام پتانسیل خود برای مقابله با این ویروس منحوس استفاده کند.

فرماندار شهرستان بناب با تاکید بر اینکه پیک جدید شیوع کرونا به خصوص از نوع جهش یافته انگلیسی آن به سرعت در حال گسترش و شیوع است، اظهار داشت: مطمئن باشید کرونا به ما رحم نخواهد کرد و اگر ما نتوانیم این بیماری منحوس را کنترل کنیم قطعاً این ویروس همه ما را کنترل خواهد کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک را مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: متاسفانه در سطح شهر شاهد هستیم عده ای به کلی استفاده از ماسک و سایر موارد بهداشتی را فراموش کرده‌اند و انگار کرونا به پایان رسیده است.

وی تصریح کرد: طبق اطلاعات حاصله از پزشکان و متخصصان نوع جهش یافته ویروس کرونا انگلیسی بسیار خطرناک و  به سرعت قابل انتقال می باشد و افراد درگیر به این ویروس نهایتاً در مدت زمان کوتاهی جان خود را از دست می دهند.

فرماندار بناب در پایان با تاکید بر اینکه تعطیلی بازار راه حل مناسبی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا نیست، گفت: کرونا وارد چرخه زندگی همه ما شده است و با تعطیلی بازار تنها فشار بیشتری به اصناف و کسبه که حقوق ثابت ندارند وارد می شود و ما نیز خواهان بسته شدن بازار نیستیم اما به شرط آنکه قوانین بهداشتی  رعایت کنند که در غیر این صورت محدودیت های سختگیرانه ناچار اعمال خواهند شد.

انتهای پیام/ داود زیبائی