مناسب سازی برای قشر زیادی از همشهریان نیاز است/ مردم بناب در ساخت و سازها به مناسب سازی برای افراد دارای معلولیت و و سالمندان توجه کنند
مناسب سازی برای قشر زیادی از همشهریان نیاز است/ مردم بناب در ساخت و سازها به مناسب سازی برای افراد دارای معلولیت و و سالمندان توجه کنند
رئیس اداره بهزیستی شهرستان بناب گفت:مناسب سازی جهت رفت و آمد آسان برای بسیاری اقشار نیاز است و تنها به افراد دارای معلولیت محدود نمی شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، دُرنا درخشی ظهر امروز در جلسه ساماندهی معابر شهری بناب با تاکید بر اینکه مناسب سازی در سطح شهر بناب و برخی از ساختمان‌های اداری بناب هنوز در حد استاندارد نیست، گفت: انتظار داریم مردم و مسئولان در راستای مناسب سازی معابر و خیابان و همچنین ساختمان ها برای افراد دارای معلولیت و سالمندان همکاری کنند.

وی افزود: مناسب سازی تنها محدود به خیابان‌ها و معابر نیست و حتی مردم در هنگام ساخت و ساز منازل مسکونی نیز باید برای افراد دارای معلولیت و همچنین سالمندان و بیماران نیز مناسب سازی بهتری انجام بدهند تا آنها در تردد با مشکل مواجه نشوند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بناب نامگذاری یکی از بوستان‌های شهرستان به نام پارک سالمندان را مطرح کرد و گفت: این پیشنهاد مدتها پیش ارائه داده شده است و امیدواریم مسئولان شهرستان یکی از پارک های شهرستان را به احترام سالمندان به این اسم نام گذاری کنند.

وی در پایان ضمن ابراز امیدواری که جلسات مناسب سازی در آینده دارای نتایج مثبت باشند گفت: برای حل مشکل مناسب سازی همه مردم و مسئولان باید دست به دست هم بدهند تا این قشر از جامعه نیز بتوانند از اماکن عمومی بهتر استفاده کنند.

انتهای پیام/ داود زیبائی