نبود مدیریت عامل اصلی ترافیک در سطح شهر بناب / نیاز فوری و اساسی به مشاور و متخصص ترافیکی شهر / ساماندهی نمایشگاه ها در جلوگیری از ایجاد ترافیک  / شناسایی و جابجایی تیرهای برق برای رفع موانع تردد
نبود مدیریت عامل اصلی ترافیک در سطح شهر بناب / نیاز فوری و اساسی به مشاور و متخصص ترافیکی شهر / ساماندهی نمایشگاه ها در جلوگیری از ایجاد ترافیک  / شناسایی و جابجایی تیرهای برق برای رفع موانع تردد
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نبود مدیریت را عامل اصلی ترافیک در سطح شهر بناب دانست و بر رفع هر چه زودتر مشکلات ترافیکی وروان سازی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی، حمل ونقل و سوانح جاده اظهار داشت: مباحث مالی در بحث ترافیک و روان سازی هر چند مهم می باشد ولی عدم مدیریت مهمترین عامل در بحث ترافیک در شهرستان بناب است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود اینکه شهرستان بناب جزو شهرهای کوچک از لحاظ جمعیتی می باشد ولی متاسفانه به خاطر نداشتن کار کارشناسی درگیر مشکلات و مسائل ترافیکی است

باقری بنابی تعیین مشاور و متخصص ترافیک شهری را برای بهبود وضعیت ترافیک خیابان های بناب مهم عنوان کرد وگفت: یکی از مطالب مهم در بحث ترافیک و روان سازی در سطح شهر تعیین مشاور و متخصص ترافیک است که اگر این مشاور از شهر های اطراف باشد بدون هیچ گونه تعصباتی  می تواند مشکلات ترافیکی را در سطح شهر شناسایی کرده و موانع را در اختیار ارگانهای مربوطه قرار دهد.

وی در ادامه بحث نمایشگاه ها رادر ایجاد ترافیک مهم عنوان کرد وگفت: برای روان سازی در تردد خودروها و جلوگیری از مشکلات ترافیکی می بایست بتوانیم با ایجاد شهرک نمایشگاه نسبت به رفع موانع موجود قدم های خوبی را برداریم.

نماینده مردم بناب ساماندهی تردد خود روهای سنگین در روستا ها را یادآور شد وگفت: تردد خودروهای سنگین در سطح روستاها علاوه بر آنکه موجب آسیب رسیدن به زیر ساخت ها می شود خطرات جانی و معضلات زیادی را برای ساکنین به دنبال دارد.

باقری بنابی جابجایی برخی  از تیر های برق را که در اثر عقب کشی ها وسط معابر و خیابانها مانده اند را خواستار شد و  گفت: باید طبق نقشه های موجود اداره برق و پیمانکاران مربوط هرچه زودتر نسبت به شناسایی و جابجایی تیرهای برق اقدام کنند تا از ایجاد ترافیک و مشکلات تردد در سطح خیابانها و کوچه ها جلوگیری شود.

وی در پایان مشکلات ترافیکی در شهر بناب را بسیار دانست وگفت: بحث ترافیک و روانسازی بحثی نیست که مشکلات آن در یک جلسه حل شود می بایست ارگانهای مربوطه موانع را شناسایی کرده و تا بتوانیم نسبت به حل آن اقدام کنیم.

انتهای پیام/ امید مردم خواه