نشست روشنگری با موضوع اهمیت انتخابات در بناب برگزار شد+تصاویر/ فرمانده سپاه بناب: حضور هر فرد در انتخابات رای مثبت به نظام سیاسی کشور است
نشست روشنگری با موضوع اهمیت انتخابات در بناب برگزار شد+تصاویر/ فرمانده سپاه بناب: حضور هر فرد در انتخابات رای مثبت به نظام سیاسی کشور است
صبح امروز به همت اداره صنعت، معدن و تجارت بناب و همچنین سپاه ناحیه بناب نشست روشنفکری با موضوع اهمیت انتخابات در موطه سپاه بناب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای  بناب، همزمان با نزدیک شدن به 28 خرداد روز انتخابات شوراها و ریاست جمهوری نشست روشنگری با همین مضمون و با حضور حجه الاسلام حاج آقا اصغری، مدیر کل سازمان صعنت، معدن و تجارت استان، فرمانده سپاه ناحیه بناب، بخشدار و جمع کثیری از صاحبان صنایع، کسبه و اصناف شهرستان بناب برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اصناف و کسبه شهرستان بناب بابت حضور فعال در تمام برنامه های فرهنگی و کمک های مومنانه شهرستان بناب اظهار داشت از ابتدای شیوع بیماری کرونا بیش از 45 هزار بسته معیشتی به همت بسیج و کسبه  و تولیدکنندگان بین متضررین کرونایی بناب توضیع گردید.

سرهنگ یحیی حیدری با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران طی 42 سال اخیر از هر راه و روشی برای تضعیف و براندازی انقلاب اسلامی ایران استفاده کردند، گفت: امروز دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا مردم را از حضور در انتخابات مایوس و ناامید کننند تا از این طریق به انقلاب و ایران ضربه بزنند.

وی تصریح کرد: مردم باید هوشیار بوده و بدانند که انتخابات با هدف و معیاری برگزار می شود که قطعاً هدف از برگزاری انتخابات چرخش نخبگان و استفاده بهتر از افرادی است که بتوانند با مدیریت و تلاش بیشتر مشکلات مردم را پیگیری کرده و به رشد و تعالی انقلاب اسلامی کمک می کنند.

حیدری با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات در راستای بهبود وضعیت کشور گفت: همانطور که شاهد بودیم مردم کشور سوریه با تمام مشکلات و جنگهای تحمیل شده به آنها پای صندوق های رای حاضر شدند و با مشارکت حدود 80 درصدی رئیس جمهور خود را انتخاب کردند چرا که می دانستند که عدم مشارکت در انتخابات به معنای نقفوذ کشورهای قدرتمند در تصمیمات کشورشان می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه برگه های رای یک تکه رای نیستند گفت: حضور هر فرد در انتخابات رایی مثبت به نظام سیاسی کشور و ناامید کردن دشمنان قسم خورده ایران و انقلاب اسلامی است و انتظار داریم همه مردم با روشنگری و دقت کامل پای صندوق های رای حاضر شده و فرد اصلح را انتخاب کنند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ داوود زیبایی