نماز عید فطر در بناب برگزار شد+ تصاویر / امام جمعه بناب: انتخابات اعتبار و آبروی انقلاب اسلامی است/ ضرورت توجه هر چه بیشتر مردم به مصرف آب
نماز عید فطر در بناب برگزار شد+ تصاویر / امام جمعه بناب: انتخابات اعتبار و آبروی انقلاب اسلامی است/ ضرورت توجه هر چه بیشتر مردم به مصرف آب
صبح امروز نماز عید فطر با حضور با شکوه مردم مومن شهرستان بناب و رعایت فاصله اجتماعی در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، مردم مومن و متدین شهرستان بناب پس از یک ماه بند گی در ماه ضیافت الهی نماز عید فطر را با توجه به شیوع بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برپا کردند.

امام جمعه شهرستان بناب در خطبه های نماز عید فطر بناب ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر به همه مسلمانان بخصوص مردم متدین شهرستان بناب گفت: ماه بندگی با همه فراز و نشیب های خود به اتمام رسید اما متاسفانه در عموم با روزه خواری و در برخورد با برخی مسائل دیگر به خوبی اقدام نشد.

حجت اسلام شیخ مصطفی باقری بناب به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ها اشاره کرد و گفت: با وجود همه مشکلات مردم می بایست تعصب خاصی به انتخابات نشان بدهند چرا که انتخابات آبرو اعتبار انقلاب اسلامی محسوب می شود.

وی افزود: دشمنان تمام تلاش خود را می کنند تا انتخابات با کمترین جمعیت و بدون ذوق شوق برگزار شود و این وظیفه دینی مردم ست که در سرنوشت کشور خود دقت کرده و پا شکوه هر چه تمام تر پای صندوق های رای حاضر شوند.

امام جمعه بناب در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع کم آبی اشاره کرد و گفت: طی سالیان اخیر با کمبود باران و خشک شدن سفرهای زیرزمینی آب مواجه شده ایم و هر کس می بایست در مصرف آب نهایت دقت را داشته باشد تا با مشکلات جدی مواجه نشویم.

گزارش تصویری؛

 

 

انتهای گزارش/ داود زیبائی