هشدار پليسی در خصوص استفاده از دستگاههاي خودپرداز
هشدار پليسی در خصوص استفاده از دستگاههاي خودپرداز
فرمانده انتظامی بناب هشدارهايي را در خصوص استفاده از دستگاه هاي خودپرداز به شهروندان ارائه كرد

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري صدای بناب به نقل از پليس، سرهنگ “ سهراب شفقی ” به شهروندان گفت: برای دریافت وجه، تنها دادن شماره حساب و یا شماره کارت به فرد واریز کننده کفایت می کند و نیازی به دادن رمز اول و دوم، CVV2 ، تاریخ انقضا و … نیست.

وی ادامه داد: برای مطمئن شدن از واریز وجه، نیازی به ورود به بخش انتقال وجه نیست و دارنده کارت فقط با گرفتن موجودی حساب خود می تواند از واریز شدن و یا واریز نشدن وجه به حساب و کارت خود مطلع شود.

این مقام انتظامی افزود: از کارت بانکی خود برای انجام مبادلاتی که از نظر اندازه کم می باشد استفاده کنيد، بنابراین از متصل کردن حساب هایی که گردش مالی زیادی دارند، به کارت بانکی خود اجتناب كنيد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب ادامه داد: کارت عابربانك خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهید و در صورت مفقودی در اسرع وقت با شعبه بانک صادرکننده ی کارت تماس گرفته و یا از طریق اینترنت ‌بانک یا تلفن ‌بانک نسبت به مسدود کردن و باطل کردن کارت به منظور پیشگیری از هر گونه سوء استفاده اقدام نمائید.

سرهنگ “شفقی” در خاتمه با بیان اینکه اگر افراد ناشناس تقاضای استفاده از خدمات بانکی بوسیله کارت شما را داشتند، آن را نپذیرید افزود: هنگام استفاده از خدمات بانکی دقت كنيد مشخصات و جزئیات کارت برای دیگران قابل مشاهده نباشد.