همدلی و تعامل بهترین راه برای عبور از دوران قرنطینه /  اصناف فعال از کسبه تعطیل حمایت کنند
همدلی و تعامل بهترین راه برای عبور از دوران قرنطینه /  اصناف فعال از کسبه تعطیل حمایت کنند
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب همدلی و تعامل را یکی از مهم‌ترین نیازهای این روزهای شیوع بیماری کرونا عنوان کرد و گفت: از اصنافی که همچنان فعال هستند انتظار داریم از دوستان و همکاران اصناف دیگر که تعطیل هستند حمایت کنند.

حبیب خان بابایی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، ضمن تبریک مجدد به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: متاسفانه افزایش شیوع بیماری کرونا موجب شده تا برخی از اصناف با محدودیت و تعطیلی مواجه شوند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب همدلی و همکاری در  ایام قرنطینه کرونا را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: از اصنافی که همچنان فعالیت دارند و درآمد کسب می‌کنند انتظار داریم هوای دوستان و سایر کسبه ای که در این ایام تعطیل هستند را داشته باشند

وی افزود متأسفانه برخی از اصناف که به دلیل محدودیت ها تعطیل می باشند از لحاظ مالی و یا پرداخت چک های معوقه مشکلاتی را دارند لذا سایر اصناف که با این کسبه همکار دوست و همسایه هستند می توانند در این ایام از دوستان خود حمایت کنند.

خانبابایی در پایان با تاکید بر اینکه رعایت تمامی دستورالعمل‌های ستاد کرونا شهرستان بناب لازم‌الاجرا می باشند، گفت: امیدواریم با پایان 2 هفته قرنطینه و بازگشایی اصناف شاهد فروکش شدن بیماری منحوس کرونا باشیم تا بازار به روال اولیه خود بازگردد.

انتهای پیام/ داود زیبائی