برای مهار کرونا همه با صدای واحد پای کار باشند/ ضرورت تبعیت اصناف و کسبه از دستورات ستاد کرونا
برای مهار کرونا همه با صدای واحد پای کار باشند/ ضرورت تبعیت اصناف و کسبه از دستورات ستاد کرونا
فرماندار بناب گفت: همه در مقابل جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا در این شهرستان مسئول هستیم و میبایست با صدای واحد پای کار باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شهریار فتحی صبح امروز در جلسه اضطراری ستاد کرونای شهرستان بناب با بیان اینکه متاسفانه به دلیل افزایش شیوع کرونا شهرستان بناب در وضعیت قرمز قرار گرفته است، اظهار داشت: بر خلاف میل باطنی مجبوریم محدودیت های ستاد کرونا را در این شهرستان اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: تعطیلی بازار هیچگاه در اهداف ما نبوده و میدانیم معیشت بسیاری از مردم از طریق کسب و کار بازار حاصل میشود اما سلامتی تک به تک مردم شریف بناب برای ما مهم بوده و در همین راستا به اجبار محدودیت ها اعمال خواهند شد.

فرماندار بناب با تاکید بر اینکه همه میبایست باید در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا با صدای واحد پای کار باشیم، گفت: هر کسی در هر پست  و هر جایگاهی میبایست از ظرفیت ها و پتانسیل های خود استفاده کند و بنده به عنوان فرماندار به صورت 24ر ساعته آماده تا لباس جهادی بر تن کرده و در میدان برای مردم خدمت کنم.

شهریارفتحی رعایت دستور العمل های ستاد کرونا را لازم الاجرا اعلام کرد و گفت : از تمام اصناف و کسبه در خواست داریم محدودیت ها را به صورت جدی رعایت کنند و در غیر این صورت طبق قانون واحد صنفی متخلفین پلمپ خواهد شد.

وی حضور فعال شهرداری های بناب، خوشه مهر و دهیاری ها را جهت کنترل شیوع بیماری کرونا ضروری عنوان کرد و گفت: از فردا هفته سلامت شروع خواهد شد و همه میتوانیم با شعار در خانه بمانبم در کنترل این ویروس منحوس کمک کنیم
.

فرماندار بناب در پایان با تاکید بر اینکه روسای ادارات به هیچ عنوان اجازه ی دور کاری مدارند گفت: در ایام کرونایی اسفناک در این شهرستان همه ادارات خدمات رسان محسوب میشوند و باید با  تمام امکانات در میدان جنگ کرونایی حاضر باشند.

انتهای پیام/امید مردم خواه