واحدهای تولیدی و خشکشویی های تحت نظر این اتحادیه اجازه فعالیت دارند/ کیف و کفش فروشان بناب تا دو هفته تعطیل هستند
واحدهای تولیدی و خشکشویی های تحت نظر این اتحادیه اجازه فعالیت دارند/ کیف و کفش فروشان بناب تا دو هفته تعطیل هستند
رئیس اتحادیه خیاطان، سراجان کیف و کفش روشن شهرستان بناب گفت: طیق دستور ستاد کرونای شهرستان بناب تنها واحدهای تولیدی و خشکشویی های تحت فعالیت این اتحادیه اجازه فعالیت دارند.

اصغر آشنایی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، با اشاره به تعطیلی بیشتر اصناف تحت نظر این اتحادیه طبق دستور ستاد کرونای شهرستان بناب گفت: تمامی کیف و کفش فروشان شهرستان بناب به مدت ۲ هفته با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل هستند.

وی تصریح کرد: طبق دستور ستاد کرونای شهرستان بناب تنها واحدهای تولیدی و خشکشویی های تحت نظارت این اتحادیه با رعایت پروتکل های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می‌توانند فعالیت کنند.

رئیس اتحادیه خیاطان، سراجان و کیف و کفش فروشان شهرستان بناب تصریح کرد: فعالیت واحدهای تولیدی و خشکشویی های تحت نظر این اتحادیه منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی می باشد و در صورت عدم رعایت این قوانین ماموران اماکن و شبکه بهداشت واحد تولیدی و یا صنفی که قوانین را رعایت نکرده باشند به مدت ۱۵ روز پلمب و جریمه نقدی خواهند کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تمامی اعضا واحدهای تولیدی و خشکشویی ها که در شهرهای همجوار ساکن هستند برای تردد در بناب می بایست کارت تردد دریافت کنند گفت: مدیران واحدهای تولیدی و همچنین خشکشویی ها جهت دریافت کارت تردد به اتحادیه این سفر مراجعه کنند