واکسن برکت خوب و مورد تائید است / هیچ گونه دستوری برای واکسیناسیون معلمان صادر نشده است
واکسن برکت خوب و مورد تائید است / هیچ گونه دستوری برای واکسیناسیون معلمان صادر نشده است
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب اظهار داشت: واکسن برکت خوب و مورد تائید است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، وحید رضایی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب ضمن تبریک عید سعید قربان و تشکر از آموزش و پرورش شهرستان بناب گفت: آموزش و پرورش زیربنای علم و دانش در کشور است که ضرورت همکاری صمیمانه تمامی اقشار جامعه را می طلبد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب با توجه به اهمیت آموزش و مهم جلوه دادن معلم و علم و دانش به عنوان موضوع اساسی، لزوم سرمایه گذاری در این حوزه را خاطر نشان کرد و افزود: قضیه بهداشت و درمان در این سیستم امری مهم است که باید هر چه بیشتر به آن توجه شود.

وی افزود: فعلاً وضعیت کرونا در شهرستان بناب ثابت است و ما وارد موج پنجم کرونا در این شهرستان شده ایم. لذا از مسئولین محترم خواهش می کنم تجمعات و جلسات خود را تا حد امکان کاهش دهند و سعی کنند در صورت برگزاری جلسات تعدادشان کم و پراکنده باشند و تا حد امکان از هماهنگی های تلفنی استفاده کنند.

رضایی در پایان با اشاره به اینکه تنها راه حل رهایی از این ویروس واکسیناسیون هست خواستار شفاف سازی بحث واکسیناسیون به خاطر جدید بودن این مبحث شد و اظهار داشت: اگر  حداقل 80 درصد از مردم واکسینه شده و استفاده از ماسک را رعایت کنند به راحتی می توانیم مراسمات خود را به خوشی و بدون ماسک برگزار کنیم.

انتهای پیام / رقیه فتحی