وضعیت نامناسب راه روستای آخوند قشلاق/ پیج های تند و نبود شانه خاکی عامل اصلی تصادفات/  خودروهای سنگین خطری برای سایر تردد کنندگان / شب های خطرناک این جاده به دلیل عدم روشنایی و خط کشی جاده/اهالی از مسئولان انتظار رسیدگی فوری دارند
وضعیت نامناسب راه روستای آخوند قشلاق/ پیج های تند و نبود شانه خاکی عامل اصلی تصادفات/  خودروهای سنگین خطری برای سایر تردد کنندگان / شب های خطرناک این جاده به دلیل عدم روشنایی و خط کشی جاده/اهالی از مسئولان انتظار رسیدگی فوری دارند
مشکلات جاده روستای پرجمعیت و پرتردد آخوند قشلاق صدای اهالی این روستا را در آورده است و آن ها از مسئولان انتظار رسیدگی فوری دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، پیرو درخواست عده زیادی از اهالی روستای آخوند قشلاق در راستای بررسی و انتشار مشکلات جاده این روستا، تیم خبری این رسانه گزارش میدانی از جاده خطرناک و پر پیچ و خم این روستا را تهیه کرده است.

در بدو ورود به روستای آخوند قشلاق در ورودی این روستا تابلوی مخدوش و زشتی است که نمایانگر عدم رسیدگی و مشکلات متعدد این روستا می باشد.

عدم تکمیل آبروی ورودی  این روستا در هنگام بارندگی موجب تجمع آب های سطحی و همچنین فاضلاب از سایر نقاط شهری بناب به ورودی این روستا علاوه بر ایجاد چهره زشت، بوی نامطبوعی را به خصوص در فصل گرما به وجود می آورد که علاوه بر ایجاد بیمارهای ناشی بوی فاضلاب هر فردی را از ادامه مسیر به داخل روستا منصرف می‌کند.

باریک بودن جاده روستای آخوند قشلاق و نبود شانه خاکی به گفته اهالی روستا از مهمترین عوامل اصلی بروز تصادفات در این مسیر پر تردد و خطرناک می باشد و همین امر باعث شده راکبان موتورسیکلت و دوچرخه سواران در هنگام تردد در این مسیر روستایی در معرض وقوع تصادفات وحشتناک باشند.

البته قابل ذکر است پارکینگ بزرگ خودروهای سنگین در میانه جاده این روستا زمینه را برای تردد روزانه صدها خودروی سنگین و فوق سنگین به وجود آورده است و همین امر موجب متضرر شدن اهالی این روستا و از بین رفتن زیرساخت‌های جاده می گردد و آنها در هنگام تردد از این مسیر روستایی که البته به نوعی با توجه به موقعیت در داخل شهری قرار دارد،  همیشه احساس خطر می کنند.

البته جای تعجب است که چرا در این جاده باریک، بدون شانه خاکی، عدم روشنایی، نبود زیرساخت‌های مناسب ابتدایی و حتی دریغ از یک تیر برق اجازه احداث این پارکینگ بزرگ در این نقطه از روستا را داده شده است و قطعاً جاهای بسیار متعدد و امن تری می تواند جایگزین خوبی برای این جاده پر تردد باشد.

با این تفاسیر رسانه مردمی صدای بناب این گزارش را با هدف رساندن مطالبه اهالی این روستا به گوش مسئولان شهرستان تهیه کرده است و امیدواریم سازمان‌های مربوطه به خصوص نیروی انتظامی، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سایر نهادهای مربوطه در راستای حل مشکلات ابتدایی این مسیر اقدام کنند.

قطعاً با امکانات و پتانسیل های موجود در شهرستان بناب می‌توان با کمترین هزینه مشکلات جاده آخوند قشلاق را کاملاً حل و علاوه بر استاندارد سازی این جاده رضایت هزاران نفر از اهالی و ساکنین این منطقه را جلب کرد.

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام/ داود زیبائی