ویزیت رایگان مردم روستاهای قره قشلاق و قره ذکی بناب
ویزیت رایگان مردم روستاهای قره قشلاق و قره ذکی بناب
فرمانده سپاه بناب خبر داد: چهارمین گروه پزشکی بسیج دانشجویی سپاه بناب به مدت سه روز با حضور در روستاهای قره قشلاق و قره ذکی بناب، ساکنان این مناطق محروم را رایگان ویزیت کردند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از بسیج سرهنگ یحیی حیدری در تشریح این خبر گفت: در این طرح که با مشارکت بسیج جامعه پزشکی  و بهداری سپاه بناب اجرا شد، اهالی روستا با حضور  پزشک عمومی  و دانشجوهای پزشکی ویزیت شدند.

وی ادامه داد: در این دو روستا که از شهر بناب قریب به  15  کیلومتر فاصله دارند  بالای 70  نفر از اهالی به ویژه کودکان و زنان و مردان کهن سال  ویزیت شده و یا مشاوره پزشکی دریافت کردند و از ابتدای امسال در قالب اردوهای جهادی، نزدیک به 700 نفر از اهالی  مناطق عشایر و روستایی رایگان ویزیت شده اند.
حیدری خاطرنشان کرد: با اوج گیری مجدد موج سوم کرونا در شهرهای قرمز آذربایجان شرقی به ویژه در بناب  برنامه ریزی کرده ایم نحوه خدمات درمانی روستانشینان مناطق محروم بناب را درخود روستاها انجام بدهیم تا با اجرای این طرح  تسهیل درمان برای روستانشینان  باشد و هدف بعدی کاهش مراجعه کنندگان  و حمایت از کادر درمان بیمارستان های بناب است.