پاکبانان شهرداری حافظان بی ادعای شهر در مقابله با کرونا برای کسب رزق حلال/ شهردار بناب: پرداخت معوقات کارگران شهرداری بناب
پاکبانان شهرداری حافظان بی ادعای شهر در مقابله با کرونا برای کسب رزق حلال/ شهردار بناب: پرداخت معوقات کارگران شهرداری بناب
پاکبانان شهرداری کسانی هستندکه در راستای مبارزه با کرونا و با کمترین امکانات و وسایل حفاظت شخصی جهادگونه عمل کرده و اقدام به تمیز کردن معابر و خیابان‌های شهر از هر گونه آلودگی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، طی یک سال اخیر  شاهد فعالیت بی وقفه و جهادی پاکبانان شهرداری بناب هستیم که از دل و جان در مسیر پاکسازی محلات مختلف مشغول بوده و بدون ریا و بی آلایش شهر را از زباله ها پاک کرده و خود را سپر سلامتی همشهریان می کنند.

یادمان باشد که پاکبانان و نیرو‌های خدمات شهری شهرداری بناب به طور مستقیم با آلوده‌ترین اقلام و پسماند‌های خطرناک سر و کار دارند در این میان ماسک‌ها و سایر زباله های آلوده  رها شده در سطح شهر نیز بر سختی و خطر کار آن‌ها می‌افزاید.

در این راستا انتظار می رود  همشهریان عزیز با توجه بیشتر به بهداشت محیط و عدم رهاسازي ماسک و دستکش در محیط شهر از یک سو  و حمایت مسئولین  شهرداری بناب در تامین مداوم اقلام بهداشتی جهت تحویل به پاکبانان عزیز از سوی دیگر  اندکی دغدغه های این خانواده بزرگ و مظلوم را بر طرف سازند.

یکی دیگر از مهم ترین دغدغه های کارگران شهرداری پرداخت به موقع معوقات و مزایایی است که همیشه در پرداخت آن ها دیر کرد وجود داشته است که البته با روی کار آمد جواد نظام پررست یه عنوان شهردار بناب این مشکل تا حد بسیار مناسب حل شده است.

شهردار بناب اخیرا در گفتگو با رسانه مردمی صدای بناب از پرداخت موفقات پرسنل شهرداری و حتی عیدی آن ها خبر داده است که نشان می دهد کارگران شهرداری بناب با انگیزه بیشتری در حال فعالیت برای شهر عزیزمان بناب هستند و ما نیز می بایست از هر طریق و راه و روشی از آن ها حمایت کنیم حتی با رها نکردن زباله ها در معابر و خیابان ها…

انتهای پیام / داود زیبائی