پلی بدون استفاده برای مردم با هزینه ساخت و احداث میلیاردی/ ناتوانی دستگاه مربوطه برای راه اندازی پله های برقی پل بیش از یک سال
پلی بدون استفاده برای مردم با هزینه ساخت و احداث میلیاردی/ ناتوانی دستگاه مربوطه برای راه اندازی پله های برقی پل بیش از یک سال
پل روگذر کوی شهرداری با گذشت بیش از یک سال از زمان احداث به دلیل راه اندازی نشدن پله های برقی آن ناکارآمد و خاموش می باشد.

به گزارش میدانی پایگاه خبری صدای بناب، پل روگذر عابر پیاده دیزج و کوی شهرداری پس از افتتاح به دلیل عدم رسیدگی و نداشتن کنترل دکمه خاموش و روشن ناکارآمد و بدون استفاده مانده است.

اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بناب به عنوان مسئول و متولی اصلی این پل که به هزینه بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای احداث آن سرمایه گذاری کرده است در نصب دکمه خاموش و روشن کردن پله های برقی با امنیت بالا کوتاهی کرده است و همین کوتاهی باعث شده در ظاهر ناکارآمد و بدون استفاده باقی بماند.

به گفته مسئولان اداره راهداری تنها نصب سوئیچ استارت پله برقی به دور از دسترس عموم مردم، تنها دلیل عدم راه اندازی این پل می باشد و برای این کار به دنبال راهکار هستند.

در پایان امیدواریم هر چه زودتر کار راه اندازی پله های برقی این پل انجام شود تا عابرین پیاده برای عبور از میان کمربندی که خودروهای سواری با سرعت بالا از آن عبور می کنند تصادف نکنند و دچار حادثه و تصادف نشوند که اگر این اتفاق بیفتد حاصل آن جز پشیمانی نخواهد بود.

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام/ زهرا احمدین