پوشک بچه روز به روز گران تر!!/ فرزند آوری با کدام حمایت؟؟!!/
پوشک بچه روز به روز گران تر!!/ فرزند آوری با کدام حمایت؟؟!!/
گزارش های مردمی از طریق پایگاه خبری صدای بناب نشان می دهد پوشک بچه روز به روز از گذشته گران و گران تر شده وخانواده‌هایی که دارای نوزاد زیر 2 سال میباشند توان خرید حتی پوشک روزانه فرزند خود را ندارند.

متاسفانه قیمت درج شده بر روی یک بسته ۲۴ عددی سایز ۶ کودک ۱۳۲ هزار تومان است و همچنین سایز ۴ با تعداد ۳۴ عدد چیزی حدود ۱۰۰ هزار تومان شده است.

این درحالیست که دو یا سه ماه گذشته بسته های سایز ۳۴ عددی  سایز 4 چیزی حدود ۵۰ هزار تومان بود و حالا شاهد افزایش دو برابری آن طی تنها چند روز هستیم.

اگر هر کودک به طور متوسط روزانه ۵ تا ۶ عدد پوشک مصرف کند هزینه خرید پوشاک خانواده دارای یک فرزند زیر ۲ سال ماهانه بیش از ۸۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان خواهد شد و این خارج از توان قشر زیادی از جامعه می باشد.

با این تفاسیر نمیتوان انتظار فرزند آوری از طریق قشر جوان را داشت چرا که در ظاهر و باطن هیچ گونه حمایتی از این قشر نمی‌شود به یک جوان قطعاً نمی تواند ماهانه یک میلیون تومان تنها برای پوشک فرزند خود کنار بگذارد..

این گزارش را نوشتیم تا مسئولان شهرستان درد و دل مردم بناب را به گوش مسئولان  استان و آن ها نیز به گوش مسئوالان ارشد کشور برسانند تا آن ها بدانند یکی از علت های اصلی کم شدن فرزند آوری همین گرانی وحشتناک می باشد..