پیام تبریک رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب به مناسبت فرارسیدن  ایام الله دهه مبارک فجر
پیام تبریک رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب به مناسبت فرارسیدن  ایام الله دهه مبارک فجر
حبیب خان بابایی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی طی پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، متن پیام به شرح زیر می باشد.

امسال در حالی ایام الله دهه مبارک فجر را شروع میکنیم که به نام بانوی بی مثال عالم حضرت فاطمه زهرا (س) منور شده است و یکپارچگی، وحدت، حقیقت خواهی، ظلم ستیزی و آزادی را یادآوری می کند.

امسال در حالی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب باشکوه اسلامی ایران را جشن میگیریممی بایست واقع‌بینانه به دستاوردهای انقلاب اسلامی طی ۴۲ سال اخیر بنگریم و قدردان خون شهدایی باشیم که در طی سالیان انقلاب در راستای حفظ ، صیانت و پیشرفت این کشور و انقلاب جان خود که با ارزش ترین دارایی یک انسان می باشد را هدیه دادند.

فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر فرصتی مناسب است تا مردم و مسئولان مجدد با بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران پیمان بسته و با وحدت و همدلی در راستای حل مشکلات کشور و پیشرفت و ارتقای جایگاه جهانی انقلاب اسلامی شبانه روزی تلاش کرده‌ تا ببش تر از هر زمانی به استقلال و خودکفایی کامل در تمام حوزه‌های مختلف علمی، صنعتی، و غیره برسیم.

اینجانب در پایان ضمن تبریک مجدد به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و همچنین ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) این ایام باشکوه را به تمامی مردم شریف شهرستان بناب تبریک گفته و رشد و تعالی ایران اسلامی را از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

حبیب خان بابایی مدیریت و پرسنل اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب