پیام تبریک رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شهرستان بناب به مناسبت دهه فجر و فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن
پیام تبریک رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شهرستان بناب به مناسبت دهه فجر و فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن
کریم صمد زاده رئیس سازمان حمل و نقل شهرستان بناب طی پیامی دهه مبارک فجر و فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به تمامی مردم و مسئولان شهرستان بناب تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، متن پیام  به شرح ذیل است؛

 

 

ایام الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، چهل و دومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه مسوولان و خدمتگزاران نظام و بویژه مردم دلاور و همیشه در صحنه شهرستان بناب تبریک و شادباش عرض می نمایم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

 

اینجانب با تبریک دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبر معظم انقلاب و ملت همیشه در صحنه شهرستان بناب، یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و همه فجر آفرینان و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی را گرامی می دارم.

 

در پایان از مردم شریف بناب تقاضا دارم ضمن انتقال دستاوردهای 42 سال اخیر انقلاب به فرزندان خود در صورت امکان در راهپیمایی 22 بهمن امسال که به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار می شود حضور پیدا کرده تا به جهانیان نشان بدهند که همیشه پشتیبان انقلاب مردمی خود هستند

 

 

کریم صمدزاده رئیس سازمان حمل و نقل شهرستان بناب