پیام تبریک شیرین خیری عضو شورای اسلامی شهر بناب بمناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)
پیام تبریک شیرین خیری عضو شورای اسلامی شهر بناب بمناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)
شیرین خیری عضو شورای اسلامی شهر بنابدر پیامی سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان «عج» را به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، مقام معظم رهبری، پرسنل زحمتکش اداره اطلاعات، و مردم شریف بناب تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش صدای بناب، متن پیام شیرین خیری عضو شورای شهر بناب به شرح زیر است.

انتظار فرج ظهور حضرت مهدی «عج» که یکی به عنوان از برترین عبادت‌ها محسوب می شود، به معنی انتظار حاکمیت قرآن و اسلام و پر شدن جهان از عدل و داد و عدالت برای همه انسان‌ها و برچیده شدن تمامی مظاهر ظلم و جور از صحنه زندگی بشر و انتظار فرارسیدن دنیایی برتر ازلحاظ معنوی و مادی است.

فرا رسیدن نیمه شعبان، روز میلاد فرخنده یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج) است،  که برای همه انسان ها و بخصوص مسلمانان فخر و طلیعه عدالت است و همه ما قطعا صمیمانه منتظر ظهور این منجی عالم هستیم.

همچنین لازم به ذکر است امنیت، آسایش و اقتدار مثال‌زدنی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دسیسه و توطئه‌های مختلف دشمنان، حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت‌شناس نیروهای نظامی،انتظامی، اداره اطلاعات و امنیتی خصوصاً سربازان گمنام امام زمان «عج» است که همواره با مجاهدت و پیروی از فرماین مقام معظم رهبری بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده‌اند.

اینجانب به عنوان عضو شورای اسلامی شهر بناب و خادم مردم شریف بناب میلاد منجی عالم بشریت‌، حضرت ولی‌عصر «عج» را به خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر، مردم شریف شهرستان بناب و سربازان گمنام آن حضرت، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و همچنین توفیق خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را برای همه محبین و شیعیان اهل‌بیت «علیهم‌السلام» مسئلت می‌نمایم.

شیرین خیری / عضو شورای اسلامی شهر بناب