پیام تبریک مدیر بنیاد فرزانگان قلب مهربان بناب به مناسبت فرا رسيدن یوم الله 22 بهمن
پیام تبریک مدیر بنیاد فرزانگان قلب مهربان بناب به مناسبت فرا رسيدن یوم الله 22 بهمن
پیام تبریک مدیر بنیاد فرزانگان قلب مهربان شهرستان بناب طی پیامی فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به تمامی مردم شریف شهرستان بناب تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب متن پیام به شرح ذیل است؛

ايام الله دهه فجر ياد آور رشادت ها و جانفشاني هاي مردم ظلم ستيز و حق طلب ايران اسلامي در سايه رهبری  حضرت امام خميني(ره ) و پيروزي شكوهمندی است كه خداوند سبحان بر ملت مسلمان ايران منت گذاشت و آن را در ميان ما به وديعه نهاده است.

بيست و دوم بهمن براي ملت ايران ياد آور نعمتی الهي، بي نظير و تاريخی است که تحقق وعده الهي براي همه ي بندگان مومن و متعهد و استوار خويش مي باشد و اكنون پس از گذشت 42 سال از آن حادثه الهي، مردم مؤمن و غيور ايران با هوشياري تمام در برابر همه فتنه ها ايستاده اند و همچون گذشته با تبعيت از رهبر فرزانه خود از اسلام و انقلاب دفاع مي کنند و با فتح قله های افتخار و عزت، استوار و پرخروش به راه خود ادامه مي دهند.

اینجانب در پایان فرا رسیدن این روز پرشکوه و فرخنده را به همه ملت ایران بخصوص مردم مومن و ولایتمدار شهرستان بناب تبریک گفته و از درگاه يگانه بي‌همتا رشد و تعالی انقلاب اسامی و سلامتی ملت شریف ایران را مسئلت می نمایم.

 

مصطفی حلاج پور مدیرعامل کانون فرزانگان قلب مهربان بناب