پیام تبریک معاونت خدمات شهری شهرداری بناب از زحمات نیروی انتظامی
پیام تبریک معاونت خدمات شهری شهرداری بناب از زحمات نیروی انتظامی
به گزارش پایگاه خبری صدای بناب محمود پیغامی معونت خدمات شهری شهرداری بناب طی پیامی از زحمات عوامل زحمتکش شهرداری بناب تقدیر و تشکر کرد.

◻️كونُواْ قَوَّامِينَ لِلّهِ شُهَدَاء بِالْقِسْطِ

⚡️ما می دانیم طبق فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری اقتدار در مقابل قانون شکنان و جنایتکاران و برخورد همراه با رأفت و ادب با مردم سرلوحه کار نیروی انتظامی است و قانون گرایی اولین نکته ای است که ایشان بر آن تأکید دارند و نیروی انتظامی برای پیشگیری از جرم، حضور مقتدرانه ای درهمه ی نقاط دارد. نیروی انتظامی همواره در نظر مردم به عنوان نیرویی قوی و مقتدر و حامی مردم جلوه می نماید.

⚡️متشکریم از نیروهایی که قدرت و اقتدار، هوشمندی و پیچیدگی، سالم و امین ، سریع و به هنگام بودن، رعایت ادب و داشتن روحیه تفاهم با مردم را دارند.

⚡️همچنین باتوجه به دستگیری یکی از افراد مخلان نظم ، امنیت و آسایش مردم در پارکها و اماکن عمومی موجب سلب آرامش مردم بناب شده بود جا دارد، از تلاش های ارزنده وعملکرد مؤثر کلیه پرسنل محترم نیروی انتظامی بالاخص عوامل محترم کلانتری ۱۱ بناب و در راس آنها از جناب سرگرد خدایی فرمانده محترم کلانتری ۱۱ که باتدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند متعال و با تعهد ، علاقه و پشتکار، امنیت شهرمان را فراهم نموده تقدیر وتشکر ویژه نماییم.

⚡️امیدواریم عوامل محترم نیروی انتظامی شهرمان در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی الإمام خامنه ای (مدظله العالی) و برقراری نظم وامنیت جامعه ی ولایتمدار بناب موفق و موید باشند.

✍️پیغامی-معاونت خدمات شهری شهرداری بناب