پیام تبریک نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی به مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه ها
پیام تبریک نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی به مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه ها
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی صبح امروز همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم بناب حجت الاسلام محمد باقری بنابی به مناسبت بازگشایی مدارس، دانشگاه و حوزه های علمیه پیام تبریک یبه شرح زیر صادر کرد.

بازگشایی مدارس پرشورترین و پویاترین پویش سالانۀ اجتماعی- فرهنگی ایران است. این رویداد پیام‌آور‌ شکوفایی، مهرورزی، بیداری و دانایی است و سرفصلی برای تکوین و تکامل جامعه است. معلّم «پایه‌ریز تمدّن نوین» و آفرینشگر تفکّر و مدرسه جایگاه رویش افکار، اندیشه‌ها و ایده‌های تازه است.

پایش فعّالیّت‌های آموزش و پرورش در سال تحصیلی گذشته نشان می‌دهد که آموزش و پرورش ما، بیش از هر زمان دیگری، نیازمند نوگرایی، توجّه به زیربناهای آموزشی، تغییر در سبک مدیریّت آموزشی، توانمندسازی اولیا و مربّیان، تمرکززدایی و توسعۀ عدالت آموزشی بر اساس برنامه‌محوری، خردورزی و توجّه به سند تحوّل بنیادین آموزش و پرورش است.

 

اینجانب با گرامیداشت بازگشایی تمامی مراکز آموزشی از تمام معلمین، دانش آموزان، دانشجویان و طلبه های شهرستان بناب انتظار دارم جهت رشد و شکوفایی علمی بناب و کمک به ارتقای سطح علمی کشور سال تحصیلی جدید را با اهداف مهم و تلاش مضاعف شروع کنند.

 

محمد باقری بنابی/ نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی شهریور 99