پیام تشکر شیخ رضا باقری بنابی نماینده منتخب بناب در مجلس یازدهم منتشر شد
پیام تشکر شیخ رضا باقری بنابی نماینده منتخب بناب در مجلس یازدهم منتشر شد
محمد باقری بنابی نماینده منتخب بناب در مجلس یازدهم طی پیامی از حضور مردم در اتخابات مجلس تقدیر و تشکر کرد.

به پزارش پایگاه خبری صدای بناب، محمد باقری بنابی نماینده منتخب بناب در مجلس یازدهم طی پیامی به شرح ذیل از حضور مردم در اتخابات مجلس تقدیر و تشکر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
<<هرکس درمقابل خوبی مردم تشکرنکند، ازخدای عز و جل تشکرنکرده است>> با سلام و درود خدمت مردم شریف و فهیم شهرستان بناب

◽️جمعه دوم اسفند ماه ۱۳۹۸ یادآور حضور حماسی شما مردم فهیم و ولایت مدارشهرستان بناب ( شهری و روستایی) در شرایط فعلی کشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نمایش تعهدی ماندگار به ارزش های اسلام و انقلاب و ایران بود.

◽️خداوند بزرگ را شاکرم که دوباره این توفیق حاصل شد، اعتماد مردمی را جلب نمایم که جوانه امید را در دل های لبریز ازایمانشان پاس داشتند. ایمان شما مردم روشن ضمیر و پاکدل شهرستان بناب، به سنت های لایتغیر الهی و به رحمت بیکرانش، مانند پرده ای روشن و متعالی در تاریخ انتخابات بناب متجلی گردید و به یادگار خواهد ماند.

◽️برخود فرض می دانم ضمن دعا برای سلامتی وطول عمر رهبرمعظم انقلاب اسلامی، آرزوی توفیق و سربلندی بیشتر برای اعضای محترم شورای نگهبان را داشته باشم. لازم می بینم از تمامی مسئولان زیربط در برگزاری انتخابات اعم از هیئت های اجرایی، نظارتی و بازرسی و نظامی وانتظامی وسربازان گمنام امام زمان (عج) وسایر نهادها و ارگان ها که زمینه برگزاری این انتخابات باشکوه را فراهم آوردند، ازطرف مردم نجیب و غیور و خودم صمیمانه سپاسگزاری کنم.

◽️همچنین از بزرگان و ریش سفیدان شهرستان بناب اعم علماء، جناب آقای دکتررسول صدیقی بنابی و آقای حاج حمید پورصادق و دکترصمدفام که با درک شرایط فعلی کشور و نقش مجلس آینده در پیشبرد اهداف نظام و منطقه باعث مشارکت و دلگرمی همشهریان شدند، صمیمانه تشکرمی نمایم و برای دیگر کاندیداهای محترم نیز در هر موقعیتی که باشند آرزوی توفیق دارم.

◽️لازم است از جوانان،خواهران و برادران بلند همتی که دراین ایام، داوطلبانه، علی رغم بی مهری ها و دشواری ها، وضعیت نامطلوب اقتصادی درکشور و برخی مشکلات در کنار خدمتگزار کوچک برای رسیدن به جایگاه فعلی، تلاش شبانه روزی داشتند، صمیمانه تشکرنمایم.

◽️از بزرگوارانی که با صبرو شکیبایی، منطق و دوراندیشی، آگاهی و هوشمندی، پشتیبان و حامی اینجانب بودند تا به عنوان خادم مردم در مجلس یازدهم، درد و مشکلاتشان را ا نزدیک به دولت مردان برسانم تا از این طریق برای حرکت به سمت پیشرفت منطقه همت گمارم، کمال تشکر را دارم.

◽️امیدوارم که با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود، اینجانب را یاری نموده تا بتوانم درسایه الطاف الهی با صیانت از آرای بسیار ارزشمند شما بتوانم گام های مهمی را درجهت اعتلا و آبادانی شهرها و روستاهای شهرستان بناب بردارم.

◽️عزت و سربلندی همگان را از خداوند منان مسئلت می نمایم.”