پیشرفت چشمگیر بناب در تمام حوزه ها طی سالیان اخیر / صادرات بیش از 180 میلیون دلاری بناب در 6 ماهه نخست سال جاری/ مردم بهترین قضاوت کننده عملکرد مسولان هستند/کسب رتبه فرمانداری های برتر استان خود گواهی بر عملکرد است
پیشرفت چشمگیر بناب در تمام حوزه ها طی سالیان اخیر / صادرات بیش از 180 میلیون دلاری بناب در 6 ماهه نخست سال جاری/ مردم بهترین قضاوت کننده عملکرد مسولان هستند/کسب رتبه فرمانداری های برتر استان خود گواهی بر عملکرد است
فرماندار سابق بناب با بیان اینکه شهرستان بناب طی سالیان اخیر پیشرفت چشمگیری کرده است، گفت: مردم خود بهترین قاضی عملکرد مسئولان هستند و خرسندم طی سالیان گذشته با تمام توان به مردم بناب خدمت کردم.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب ،امین رفیعی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه فرماندار جدید ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ایران اظهار داشت: اینجانب خرداد ۹۳ با سمت معاون فرماندار در شهرستان بناب مشغول به خدمت بودم و از اواخر آذر سال ۹۶ به عنوان سرپرست فرمانداری و نهایتاً اسفند سال ۹۶ به عنوان فرماندار شهرستان بناب توفیق خدمت گذاری به مردم عزیز شهرستان بناب را پیدا کردم.

فرماندار سابق بناب تصریح کرد: نزدیک به هفت سال است که در خدمت مردم بناب و اعضای شورای اداری هستم و از خداوند متعال سپاسگزارم که توفیق خدمت به این مردم را به من ارزانی نموده است.

امین رفیعی مسئولیت فرمانداری را مسئولیت سنگین و خطیر دانست و گفت: دو وظیفه اساسی و مهم بر عهده نماینده عالی دولت است و آن تامین امنیت، برگزاری همه پرسی و انتخابات می باشد.

وی در ادامه گفت: من در طول خدمتم در شهرستان بناب شاهد همدلی، همراهی و هم اندیشی شورای امنیت بخاطر موقعیت استراتژیکی، جغرافیایی و جمعیتی بناب بودم که این روحیه همدلی باعث شکست بسیاری از مشکلات در بناب شده است.

فرماندار سابق بناب ضمن تشکر و قدردانی از ریاست محترم دادگستری گفت: من با توجه به روحیه تعامل و همکاری که در امر مدیریت داشتم از تمامی مسئولان اداری و امنیتی خواستم که در کنار همدیگر مسائل و برنامه های مربوط به امنیت و پیشرفت شهرستان را به خوبی پیش ببریم و این عامل موفقیت بسیاری از برنامه‌های فرمانداری در طول این مدت بوده است.

امین رفیعی با اشاره به موقعیت شهرستان بناب و با اهمیت بودن موضوع انتخابات اظهار داشت: در انتخابات دوره یازدهم از هیئت اجرایی و نظارت خواستم سه اصل سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری را سرلوحه کار خود قرار داده و در کمال بی طرفی از آرای مردم حفاظت نمائید و تمام مسائل مربوط به انتخابات را رعایت کنند که ما توانستیم با کمترین مشکل برنامه انتخابات را به اتمام برسانیم.

نماینده سابق دولت در شهرستان بناب در ادامه به افزایش شاخصهای عمده صنعت در بناب در طول دوره خدمت خود اشاره کرد و گفت: توسعه شهرکهای صنعتی و افزایش اشتغال با توجه به بیمه شدگان سال ۹۸ که ۱۴ درصد بیمه اجباری نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته بود نشان از رشد صنعت در شهرستان بناب می باشد.

وی در ادامه بناب را شهری با پتانسیل های عالی و مردمی کوشا تعریف کرد و گفت: مردم شهرستان بناب به خاطر روحیه همکاری بالا و پتانسیل های قوی اقتصادی در زمینه های مختلف تولید و صادرات بسیار خوش درخشیدند چرا که ۱۸۶ میلیون دلار در ۶ ماهه سال ۹۹ میزان صادرات شهرستان بناب بوده است که این صادرات نسبت به سال ۹۸  که حدود ۱۱۲ میلیون دلار بود افزایش چشمگیری داشته است.

وی در ادامه از زمینه ها و پتانسیل های متفاوت شهرستان بناب برای پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر خبر داد و گفت: در زمینه اقتصادی، کشاورزی، بهداشتی و ورزشی هم در طول دوره خدمت فعالیتهای خوب و قابل توجهی ارائه کرده ایم.

امین رفیعی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاران خود در شهرستان بناب که محیطی سالم و عاری از تنش را ایجاد کرده‌اند گفت: مردم بناب بهترین ارزیاب و بررسی کننده امورات دولت هستند وهمچنین کسب دوم فرمانداری های استان خود گواه عملکرد بنده در دوران خدمت رسانی می باشد.

انتهای پیام/ زهرا احمدین