پیگیری فاضلاب روستاهای شهرستان بناب، شهرک ولیعصر و شهرک های صنعتی بناب
پیگیری فاضلاب روستاهای شهرستان بناب، شهرک ولیعصر و شهرک های صنعتی بناب
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولان فاضلاب کشور و استان ضمن بازدید از پروژه های فاضلاب شهرستان از اتصال فاضلاب 11 روستای بناب به فاضلاب شهری خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، حجت اسلام شیخ رضا باقری بنابی نماینده مردم بناب در دیدار با مسئولان آب و فاضلاب کشور و  استان بر اتصال فاضلاب 11 روستای شهرستان که فاصله بسیار کمی با شهر دارند تاکید کرد.

باقری بنابی تکمیل فاضلاب شهرک ولیعصر (عج) و اتصال فاضلاب شهرک های صنعتی به فاضلاب شهری را نیز مهم دانست و گفت: با این کار می توان علاوه بر جلوگیری از هدر رفت آب زیاد از آب تصفیه شده فاضلاب برای مصارف صنعتی استفاده کنیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تکمیل انتقال 17 کیلومتر لوله کشی فاضلابانتقال فاضلاب 11 روستای شهرستان انجام خواهد شد گفت: این 11 روستای شهرستان به صورت جغرافیایی به شهر بناب متصل هستند و بافت های روستایی آن به شهری تبدیل شده است.

باقری بنابی در پایان تکمیل هر چه سریع تر فاضلاب شهرسالت بناب را خواستار شد و گفت: کیفیت آب شرب در برخی از روستاها و نقاط شهری وضعیت خوبی ندارند که به شدت پیگیر هستیم و با ایجاد تصفیه خانه این مشکل را حل کنیم.

 

گزارش تصویری؛

 

 

انتهای پیام/ داود زیبائی