کاهش دانشجو مشکلات اقتصادی زیادی را گریبانگیر دانشگاه آزاد کرده است/ مجوز رشته های معتبری را برای دانشگاه آزاداخذ کرده ایم
کاهش دانشجو مشکلات اقتصادی زیادی را گریبانگیر دانشگاه آزاد کرده است/ مجوز رشته های معتبری را برای دانشگاه آزاداخذ کرده ایم
رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی کاهش دانشجو را از جمله مشکلات اقتصادی دانشگاه آزاد دانست.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، سید عبدالله حجتی در جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد بناب اظهار داشت: خرسندم که طول چند سال توانستم در عرصه علم و آموزش خدمت گزارمردم بناب  باشم.

وی تصریح کرد: متاسفانه با کاهش دانشجو مشکلات اقتصادی زیادی را گریبانگیر این واحد و تمام واحدهای استان کشور شده است.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی از شرایط بحرانی گذشته دانشگاه آزاد طی سال های گذشته سخن به میان آورد وگفت: زمانی که اینجانب دانشگاه آزاد را با شرایط سخت اقتصادی تحویل گرفتم با خواست خدا و تلاش همکاران توانستیم بدهی های میلیاردی این مجموعه راه به صفر برسانیم و با توجه به تورم طی چند سال اخیر کارنامه خوب و درخشانی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: طی این مدت تعدادی از همکاران ما بازخرید شدند که ما تمامی حقوق و مزایای آنها و سایر پرسنل را پرداخت کردیم.

دکتر حجتی ضمن تبریک به استاد رضوی پور رئیس جدید دانشگاه آزاد بناب گفت: با توجه به تجربیات و شناختی که از ایشان دارم مطمئن هستم می‌توانند در امر آموزش و پژوهش خدمات زیادی به این مجموعه داشته باشند.
رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه گفت: مجوز رشته های معتبری را برای این دانشگاه اخذ کردیم که درحوزه‌ ی آزمایشگاهی و پیشرفت های چشمگیری داشتیم و این در حالی بود که طی چند سال اخیر تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بسیار کاهش یافته بود.

وی در پایان از تمامی کسانی که طی چهار سال در این مجموعه تلاش کردند قدردانی کرد و گفت: از تمامی همکاران طلب حلالیت می کنم و امیدوارم شاهد پیشرفت روز افزون این دانشگاه باشم.

انتهای پیام / زهرا احمدین