کاهش چشمگیر ترافیک خیابان دانشجو با اجرای طرح یکطرفه کردن خیابان آب و اولاد ذکور/ انتظار همشهریان از شهرداری در خصوص رفع مشکل آسفالت خیابان اولاد ذکور
کاهش چشمگیر ترافیک خیابان دانشجو با اجرای طرح یکطرفه کردن خیابان آب و اولاد ذکور/ انتظار همشهریان از شهرداری در خصوص رفع مشکل آسفالت خیابان اولاد ذکور
گزارش میدانی پایگاه خبری صدای بناب نشان می دهد در نخستین روزهای اجرای طرح یکطرفه کردن خیابانهای آب و اولاد ذکور ترافیک خیابان دانشجو به شدن کاهش پیدا کرده است.

تیم رسانه‌ای پایگاه خبری صدای بناب دو روز بعد از رسمی شدن یک طرفه شدن خیابان های آب و اولادذکور ظهر امروز در ساعتی که روزهای گذشته به شدت خیابان دانشجو شلوغ بود با حضور در این خیابان از وضعیت ترافیکی این مسیر همیشه شلوغ گزارشی میدانی تهیه کرد.

خیابان دانشجو در ساعت های ۱۱ و ۱۲ ظهر روزهای گذشته شاهد ترافیک شدید بود اما با یک طرفه شدن خیابان های آب و اولاد ذکور شاهد کاهش چشمگیر و ترافیک این مسیر هستیم طوری که در مصاحبه با برخی از همشهریان آنها نیز بر این موضوع تاکید داشتند.

این کار کارشناسی شده پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بناب با هدف کاهش ترافیک خیابان دانشجو انجام شده است و طبق مشاهدات میدانی تاثیر این طرح به وضوح قابل مشاهده است البته به شرط آنکه مردم نیز از این قانون پیروی کرده و از مسیر های جدید برای رسیدن به مقصد خود استفاده کنند.

البته تعدادی از رانندگان که از مسیر خیابان اولاد ذکور عبور می کردند در گفتگو با خبرنگار این رسانه مردمی رفع مشکل آسفالت این خیابان و همچنین جلوگیری از پارکهای نامتعارف در آن را از پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری خواستار شدند تا آنها نیز از یک طرفه شدن این مسیر متضرر نشوند.

در پایان این گزارش کوتاه امیدواریم مسئولان شهرستان با توجه به افزایش چشمگیر خودروها پروژه ها  و طرحهای جدیدی برای کاهش ترافیک هسته مرکزی شهری را  انجام بدهند و قطعا امیدوارم مسیر گشایی هایی کارشناسی شده نیز  در کنار این گونه طرح ها انجام شود.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ داود زیبائی