کرونا ۳۴ باشگاه ورزشی را در بناب تعطیل کرد
کرونا ۳۴ باشگاه ورزشی را در بناب تعطیل کرد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب با اشاره به مشکلات و آسیب‌های باشگاه‌های ورزشی شهرستان ناشی از شیوع کرونا، گفت: شیوع کرونا منجر به تعطیلی ۳۴ باشگاه ورزشی و بیکاری ۲۰۰ نفر در شهرستان شده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از ایرنا سیدمجید یزدانی اظهار کرد: تعطیلی بلندمدت باشگاه های ورزشی علاوه بر ضررهای مالی، آثار روحی و روانی بسیاری بر ورزشکاران وارد می کند.

وی گفت: ادامه این روند می تواند آثار جبران ناپذیری بر بیش از پنج هزار ورزشکار سازمان یافته شهرستان داشته باشد که قبل از شیوع این بیماری با حضور در باشگاه های ورزشی به پرورش جسم و روح خود می پرداختند و انرژی خود را تخلیه می کردند.

یزدانی اظهار امیدواری کرد: مسئولان با درک شرایط و بازنگری در پروتکل ها و با مشورت از کارشناسان امر اقدام به بازگشایی باشگاه ها کرده و از وارد شدن خسارت های بعدی به باشگاه ها و به تعطیلی کشیدن آنها جلوگیری کنند.

جمعی از مدیران باشگاه های ورزشی شهرستان بناب با ابراز نگرانی و نارضایتی از وضعیت پیش آمده اعلام کردند مسئولان اقدام عملی برای جبران ضررهای ناشی از تعطیلی هفت ماهه باشگاه ها انجام نداده اند.