کشف استعدادهای قرآنی اسرا
کشف استعدادهای قرآنی اسرا
مرحله نهایی مسابقه قرآنی تلویزیونی اسرا ، با کشف ۱۸ استعدادقرآنی کشور به پایان رسید.

به گزارش صدای بناب فینال مسابقه تلویزیونی اسرا امشب در سه رشته قرائت تقلیدی از استاد منشاوی، استاد عبدالباسط و استاد مصطفی اسماعیل در دو رده زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار شد.
احمد عبیاوی از کارون، حسین سواری از اهواز و محمدمهدی طالبیان از قم در رشته قرائت تقلیدی از استاد منشاوی رده کمتر از ۱۶ سال رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنین علیرضا روزبهانی از تهران، امیرحسین جعفرزاده از البرز و علیرضا خالقی از اصفهان در رده بالای ۱۶ سال همین رشته به برتری رسیدند.
در رشته قرائت تقلیدی از استاد عبدالباسط رده کمتر از ۱۶ سال، سیدامیرعلی ناصری از کرج، علیرضا حاجی زاده از سهند و امیرحسین باقری از البرز حضور دارند و در رده بالای ۱۶ سال این رشته، مجید ملک پور از آران و بیدگل، رضا ابراهیمی از هرمزگان و اسماعیل نژادخلیلی از بناب به مقام‌اول تا سوم نائل آمدند.
همچنین محمد سلمانی از تبریز، محمدمهدی بهاری از قزوین و مبین نصیری از ارومیه نفرات اول تا سوم رشته قرائت تقلیدی از استاد مصطفی اسماعیل رده کمتر از ۱۶ سال هستند و مهدی عبدلی و محمدرضا گرجی از البرز و عرفان کلته از بندرترکمن نفرات رده بالای ۱۶ سال این رقابت نفسگیر بودند.
دوره نهم مسابقه اسرا در حالی به اتمام رسید که در این سری از مسابقه استعداد یابی قرآنی اسرا، متسابقین از نقاط مختلف کشور بدون محدودیت سنی در سه رشته حضور داشته و تلاوت آنان توسط سه داور مورد قضاوت قرار گرفت.
“مسابقه اسرا” با نگاهی متفاوت وبا نه فصل تجربه ، برای سری دهم علاوه بر مسابقه تلاوت ، بخش دعا خوانی ، مداحی و اجرا را به این برنامه اضافه کرده است .
مسابقه استعدادیابی قرآنی “اسرا” کاری از گروه مسابقات و جلسات شبکه قرآن و معارف سیما و با اجرا و تهیه‌کنندگی سیدوحید مرتضوی کاری متفاوت در کشف استعدادهای قرآنی کشور است که سری دهم آن به زودی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.