کشف مواد غذایی احتکار شده میلیاردی در “بناب”
کشف مواد غذایی احتکار شده میلیاردی در “بناب”
فرمانده انتظامی بناب از کشف احتکار مواد غذایی به ارزش 4 میلیارد ریال خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ “سهراب شفقی” اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی بناب از وجود یک انبار محل احتکار کالا در حاشیه شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: دراین راستا ماموران با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و نماینده اداره صمت شهرستان موفق شدند با اقدام هوشمندانه و انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات فراوان، محل انبار مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را انجام دهند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این بازرسی، 4 تُن و 80 کیلوگرم برنج خارجی،2 تُن روغن جامد و مایع، 12 هزار و 608 قلم مواد شوینده و 3 هزار و 176 بسته مواد غذایی احتکار شده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن 4 میلیارد ریال می باشد، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به پلمب محل احتکار کالا،خاطر نشان کرد: در این رابطه 3 نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سرهنگ”شفقی” در پایان مبارزه با اخلاگران نظام اقتصادی و برهم زنندگان نظم بازار را از مهمترین برنامه های پلیس شهرستان بناب عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه احتکار و سود جویی از اقلام خوراکی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.