کشف و ضبط بیش از 400 کیلوگرم آلایش دامی غیر مجاز و غیر بهداشتی در بناب+ تصاویر
کشف و ضبط بیش از 400 کیلوگرم آلایش دامی غیر مجاز و غیر بهداشتی در بناب+ تصاویر
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بناب از کشف و ضبط 465 کیلوگرم آلایش دامی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

مسعود گنج پور عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، از کشف و ضبط مقدار 465 کیلوگرم انواع آلایش دامی غیر مجاز از یک دستگاه خودروی سواری عبوری از این شهرستان خبر داد و گفت: خودروی متخلف به همت کلانتری 11 بناب توقیف و با محموله آلایش غیر مجاز در اختیار دامپزشکی بناب داده شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بناب با بیان اینکه مقدار 465 کیلوگرم آلایش غیر مجاز و غیر بهداشتی در این خودرو جاسازی شده بود، گفت: آلایش های دامی غیر مجازه بلافاصله توسط پرسنل زحمت کش دامپزشکی بناب ضبط و برای ادامه مراحل قانونی تشکیل پرونده شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق قانون حمل هر گونه آلایش و سایر فرآورده های خام دامی تنها با خودروی یخچال دار و دارای مجوز از دامپزشکی محل قابل انجام است که متاسفانه خوردوی سواری آلایش های دامی را در محطیی غیر بهداشتی و به صورت مخفیانه حمل می کرد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه این نهاد نظارتی و خدمات رسان به صورت شبانه روزی در حال نظارت و پایش خرید و فروش و حمل و نقل فرآورده های خام دامی است، گفت: مردم شریف بناب در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا موارد مشکوک در این حوزه موضوع را از طریق شماره تلفن 041-3778031 به ما اطلاع رسانی کنند.

 

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام/ داود زیبائی