کشف ۹ تن کود شیمیایی قاچاق در بناب
کشف ۹ تن کود شیمیایی قاچاق در بناب
بناب- فرمانده انتظامی بناب از کشف ۹ تن کود شیمیایی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ سهراب شفقی ظهر امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: مأموران انتظامی شهرستان بناب حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه کامیون خاور مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از کامیون‌های توقیف شده مقدار ۹ تن کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

این افسر انتظامی تصریح کرد: در رابطه با قاچاق این محموله ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضائی تحویل معرفی شدند.

شفقی در ادامه با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۵ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۳ نفر توزیع کننده

فرمانده انتظامی شهرستان بناب همچنین گفت: مقدار ۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف و در این رابطه ۳ نفر توزیع کننده نیز دستگیر شدند.

شفقی افزود: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک سازی نقاط آلوده شهری و روستایی، با دریافت گزارشی از امت حزب الله و شهید پرور بناب مبنی بر اینکه ۳ نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کنند، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان شناسایی و دستگیری متخلفان را در دستور کار خود قراردادند.

وی افزود: مأموران در تحقیقات اولیه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از خودروی آنها مقدار ۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

این افسر انتظامی با بیان اینکه در این عملیات ۳ نفر قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری تیپ پژو پارس و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شدند؛ افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

شفقی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل آحاد مردم با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر اظهار داشت: از شهروندان انتظار داریم به منظور پیشگیری از اعتیاد جوانان و همچنین حفظ سلامت اجتماعی جامعه، در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک با اعلام مراتب از طریق سامانه ارتباطی ۱۱۰ با پلیس همکاری کنند.