کمبود فضای سبز در سطح شهر بناب/معضلات خاموشی خیابان منتهی به پارک فدک برای شهروندان
کمبود فضای سبز در سطح شهر بناب/معضلات خاموشی خیابان منتهی به پارک فدک برای شهروندان
یکی از شهروندان بنابی با ارسال مطلبی به رسانه صدای بناب از مشکلات کمبود فضای سبز و همچنین تاریکی مسیر بلوار لاله تا پارک فدک ابراز گلایه مندی کرد.

خلاقیت و نوآوری و ابتکار جدید شهردار محترم

با عرض ادب به محضر تمامی شهروندان  محترم و زحمتکش و باغیرت بناب شهروندان عزیز بناب ما نباید از این خلاقیت ها و ابتکارات و نوآوری های شهردار محترم چشم‌پوشی کرده بلکه سعی و تلاش کنیم زحمات شبانه روزی و بی دریغ آنها در کتاب گینس ثبت گردد که به این با این عمل خود به مهندسان و کارشناسان و تولیدکنندگان دنیا بخش خصوصی را نشان دادند.

آنها تاکنون نمی‌دانستند چراغ های روشنایی و تزئینی که نمونه آنها در محوطه حیاط شهرداری و پارک ملت و میدان آن نصب شده دوطرفه کارایی ندارد بلکه باید یک طرفه آن چراغ نصب کرد نه به دو طرف آن.

آنها با این عمل خود به مردم ایران و دنیا نشان دادند می توان یک شهر و شهردار خلاق را پیدا کرد شهردار محترم حال این مردم زحمتکش بناب نمی‌دانند چطور و چگونه از حضرتعالی و پرسنل زحمتکش شما تقدیر و تشکر کند که اینقدر به فکر آنان در صرفه جویی برق و روشنایی مسیر آن هستید.

آب در کوزه ما تشنه لبان می گردیم.

چندین ماه است به بهانه دوباند کردن خیابان کمربندی بهشت چراغ های روشنایی را برداشته و جلوی جایگاه ساختمان شهرداری را رها کرده‌اند اگر شهردار محترم یک کمی به خود زحمت بده با مسئولین اداره جات هماهنگی کنه بدون اینکه چراغ های روشنایی در زمین بمانند و پوسیده شوند در مسیر بلوار لاله (حد فاصل  دانشگاه آزاد و پارک فدک ) نصب می شد تا مردم موقع رفت و آمد به پارک فدک از روشنایی بهره‌مند می‌شدند.

اما نمی‌دانیم شهردار محترم کی می خواهد به خود تکانی داده تا قدم مثبتی در راه این مردم زحمتکش بردارد با کمی تلاش و کوشش و فکر کردن می‌توان کمی از مشکلات را از دوش مردم برداشت .

به خدا همه چیز پول و درآمد نیست بلکه با یک مدیریت صحیح و منطقی می توان به بیشتر مشکلات حایل گردید.

واقعاً این مردم برای بازگو کردن درد و رنج و مشکلات خود نمی‌دانند حتی به خاطر یک مسئله کوچک روشنایی مسیر از دست شهرداری به کجا مراجعه کنند که سالیان سال هست این شهر به حال خود رها شده و به شهر ارواح و بی روح تبدیل گردیده است.

شعار بی عمل شهردار

مردم عزیز سالیان سال هست این سکانداران شهر ما آقایان شهردار به خود اجازه ندادند یک متر از فضای سبز شهر را توسعه دهند بلکه هر کجا خراب شده آن را رها کرده و به حال خود گذاشتند. حال کسی نیست از آنان سوال کند شما ها در این  سال جاری ۱۴۰۰ چند درخت کنار خیابان‌ها و بلوارها و پارکها کاشتین.

این مردم به اکسیژن و فضای سبز نیاز ندارند فقط با کاشتن ۴۰ نهال درخت در محوطه ساختمان ورزشی کارگر و عکس انداختن و گزارش آن در رسانه‌ها می‌توان گفت برای مردم خدمت کردیم و به فکر آنانیم.

آقای شهردار تا کی شعار پشت شعار .خواهشاً کمی به خود بیایید و به خیابان‌ها و محله‌ها سرکشی کنید و ببینید چه خبر است.