کم کاری و برخی عملکردهای نادرست طی سالیان اخیر در شهرداری علت اصلی نارضایتی مردم از این مجموعه/ضرورت توجه ویژه شهردار جدید به حوزه فرهنگی و اجتماعی در کنار عمران و زیبا سازی شهری
کم کاری و برخی عملکردهای نادرست طی سالیان اخیر در شهرداری علت اصلی نارضایتی مردم از این مجموعه/ضرورت توجه ویژه شهردار جدید به حوزه فرهنگی و اجتماعی در کنار عمران و زیبا سازی شهری
فرماندار بناب کم کاری و برخی عملکردهای نادرست طی سالیان اخیر در شهرداری بناب را علت اصلی نارضایتی مردم از این مجموعه عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، امین رفیعی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه شهردار جدید ضمن تشکر از شهرداران گذشته به خصوص آقای کریم صمد زاده اظهار داشت: شهرداری مجموعه ای است با بیشترین روابط بین مردم و ارگانهای دولتی که به خاطر همین روابط تنگاتنگ بین مردم و شهرداری است که مردم توقعات زیادی از این مجموعه دارند و این انتظارت واقعاً به جا و کاملا منطقی است.
فرماندار بناب تصریح کرد: زیباسازی شهری، نصب المان های زیبا، نظم بخشی به ترافیک و انواع ساخت و سازها و بسیاری از عملکردهای دیگر از انتظارات مردم از مجموعه شورا و شهرداری است.

امین رفیعی ضمن عرض تبریک به انتخاب نظام پرست به عنوان شهردار جدید بناب گفت: شهردار جدید با برنامه‌ریزی‌های اساسی و اصولی کم و کاستی‌های شهر بناب را شناسایی کند و در کنار همکاران خود تمام طرح ها و پروژهای مانده را اجرائی کند.

وی وظیفه اصلی شهرداری را خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: اگر مردم به شهرداری اعتماد نمی‌کنند تنها به خاطر کم کاری این مجموعه در سال‌های گذشته بوده است و برخی عملکردهای نادرست آن موجب نارضایتی مردم بناب در پی داشته است.

امین رفیعی جواد نظام پرست را جزء چهره‌های فرهنگی و اجتماعی معرفی کرد و گفت: شهردار منتخب مطمئناً علاوه بر بحث های عمرانی به بحث های اجتماعی و فرهنگی شهر هم توجه خواهد کرد و این توجه نهایتاً به نفع همشهریان خواهد بود و بازخورد خوبی در پیشرفت و پویایی شهر خواهد داشت.

وی در ادامه با تاکید به تعامل میان مجموعه شهرداری و شورای شهر با سایر ارگان‌ها گفت: تنها زمانی می توانیم شهری آباد و در شأن مردم بناب داشته باشیم که هماهنگی منسجم بین ادارات و شهرداری باشد و امیدواریم در مدت باقی‌مانده بتوانیم رضایت مردم و شهروندان را نسبت به شهرداری بهبود بخشیم.

فرماندار بناب در پایان گفت: از شهردار جدید درخواست توجه ویژه به معضلات و کم و کاستی های شهر بناب را داریم و امیدواریم با عزم بالا و برنامه‌ریزی‌های اصولی پای کار بیایند و تعامل بین مجموعه خود و مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

 

انتهای پیام/ زهرا احمدین