کودک معلول بنابی نیازمند تنها یک #ولیچر/ خیرین از طریق این رسانه مردمی  به این کودک معلول بنابی  کمک کنند
کودک معلول بنابی نیازمند تنها یک #ولیچر/ خیرین از طریق این رسانه مردمی  به این کودک معلول بنابی  کمک کنند
کودک معلول بنابی به دلیل نداشتن تنها یک ویلچر(چرخ دستی) مشکلات زیادی را تحمل میکند لذا رسانه مردمی صدای بنابی قصد دارد با کمک خیرین یک عدد ویلچر برای این کودک معلول تهیه کند.

به گزارش صدای بناب عصر امروز مادر کودک معلول بنابی با حضور در دفتر پایگاه خبری صدای بناب از مشکلات خود و فرزند معلولش برای این رسانه صحبت کرد.

⚡️تیم رسانه صدای بناب با حضور در محل کار این مادر فرزند معلول، کودکی را که به دلیل نداشتن ویلچر سختی زیادی را میکشید مشاهده و مستندات را برای شفاف سازی جمع آوری کرده است.

⚡️حال از مردم شریف و نوع دوست بناب که این رسانه  رابه شدت حمایت می کنند و استقبال بسیار زیادی از این رسانه کرده اند درخواست داریم به این کودک معلول کمک کنند و  خرید یک عدد ویلچر خوشحالی این مادر و کودک (علی اصغر) را فراهم کنند.

⚡️لازم به ذکر است این رسانه مایل نیست در حال حاضر از طریق اعلام شماره کارت و جمع آوری کمک نقدی نسبت به خرید ویلچر اقدام کنند لذا از خیرین انتظار داریم در صورت توان یک عدد ویلچر را برای این کودک تهیه و از طریق این رسانه به وی تحول بدهند.

⚡️قطعا خداوند ناظر بر اعمال تمامی انسان ها می باشد و قطعا کمک کردن به این کودک معلول دنیا و آخرت افراد خیر را تضمین خواهد کرد.

⚡️در پایان لازم به ذکر است این رسانه هیچ چشم داشتی از این درخواست کمک نداشته و تنها آرزو دارد این کودک بنابی هر چه زودتر بر روی ویلچر نشسته و بتوانند حداقل مانند سایر انسان ها در خیابان ها تردد کند.

⚡️جهت هماهنگی و نحوه کمک کردن به این کودک معلول بنابی با شماره زیر تماس گرفته و یا حضوری به دفتر رسانه مردمی شهرستان بناب واقع در خیابان مطهری روبروی ساختمان زیتون مراجعه کنید

09145069369

04137743057

@khabarnegar_zibaei