گرانی قیمت نان شایعه ای بیش نیست/ مردم نگران کمبود نان نباشند/ نانوایی ها در روزهای جمعه هم مشغول به کار هستند
گرانی قیمت نان شایعه ای بیش نیست/ مردم نگران کمبود نان نباشند/ نانوایی ها در روزهای جمعه هم مشغول به کار هستند
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب هرگونه افزایش قیمت نان در سطح شهرستان بناب را تکذیب و از برخورد با نانوایان متخلف خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، حبیب خان بابائی صبح امروز درگفتگو با خبرنگار صدای بناب اظهار داشت: با توجه به پیگیری های مردم مبنی بر اینکه نانوایی های زیادی در بناب تعطیل هستند اظهار داشت: هیچ یک از نانوایی ها در بناب به جز روزهای تعطیلی که هفته ای یک بار برایشان مقرر شده است تعطیل نبودند و این موضوع شایعه ای بیش نیست.

وی تصریح کرد: تنها نانوایی هایی که روز جمعه تعطیل هستند مجاز به پخت نان نیستند و ما بخاطر موجود بودن نان در طول هفته و بخصوص روز های جمعه نانوایی ها را مقید به پخت نان کرده ایم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بناب ورود روزانه تعداد زیاد کارگر به بناب را یکی از دلایل اصلی شلوغی نانوایی ها در بناب عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه در این فصول مختلف کارگران زیادی در شهرستان بناب کار می کنند برای اینکه با کمبود نان روبرو نشویم تدابیر خوبی را در نظر گرفته ایم مثل افزایش خرید آرد از استان های اطراف است.

وی گفت: ما بازرسی از نانوایی ها را درسطح شهر افزایش داده و میزان نظارت ها را بالا برده ایم و امیدواریم نانوایی ها نیز همکاری لازم را با ما داشته باشند تا مردم نگران کمبود نان نباشند.

خان بابائی در پایان گفت: متاسفانه شایعاتی درخصوص کمبود نان و به دنبال آن گران شدن قیمت نان در بناب گفته می شود که تمامی اینها بی اساس بوده وتکذیب می کنیم و از مردم شریف بناب می خواهم نگران کمبود نان و گرانی قیمت آن نباشند.

انتهای پیام/ ندا خانی