‍ کشف مواد شوینده تقلبی در”بناب”
‍ کشف مواد شوینده تقلبی در”بناب”
فرمانده انتظامی بناب از کشف 3 تن و 708 کیلوگرم پودر مواد شوینده تقلبی به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب سرهنگ “سهراب شفقی” در تشریح جزئیات این خبر، گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان از محل دپو و نگهداری پودر مواد شوینده تقلبی در یک انبار مطلع و پس از هماهنگی قضائی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود:ماموران در بازرسی از انبار مورد نظر 3 تن و 708 کیلو گرم پودر مواد شوینده تقلبی را به همراه 2 هزار و 800 عدد جعبه خالی پودر و 3 هزار و 500 عدد کارتن خالی پودر كشف و يك نفر را در این رابطه دستگير كردند.

این مقام انتظامی ادامه اظهار داشت: در بررسی های بعمل آمده و وجود دلائل مستند، متهم اقدام به بسته بندی جعلی آنها در برندهای تقلبی معتبر و غیراستاندارد و شبیه سازی کالا با مارک اصلی و همچنین مخلوط کردن آن با موارد غیرمجاز می نمود.

سرهنگ “شفقی” با اشاره به معرفي متهم به مراجع قضائي تصریح كرد: کارشناسان امر ارزش ریالی این اقلام مکشوفه را یک میلیارد ريال اعلام کرده اند.

فرمانده انتظامي شهرستان بناب در پایان با بیان اینکه اينکه برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار پليس اين شهرستان قرار دارد، ازشهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا” با شماره تلفن و سامانه پيامكي 110 به پليس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی