💥مجتمع فولاد صنعت بناب ميزبان كارگاه آموزشی آتش نشانی واطفاء حریق شهرکهای صنعتی استان آذربايجانشرقي
💥مجتمع فولاد صنعت بناب ميزبان كارگاه آموزشی آتش نشانی واطفاء حریق شهرکهای صنعتی استان آذربايجانشرقي
⚡️كارگاه آموزشی آتش نشانی و اطفاء حریق شهرکهای صنعتی استان آذربايجانشرقي به ميزباني مجتمع فولاد صنعت بناب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از روابط عمومي مجتمع فولاد صنعت بناب، كارگاه آموزشی آتش نشانی و اطفاء حریق شهرکهای صنعتی استان به ميزباني اين مجتمع با حضور اساتيد مجرب سازمان ایمنی و آتش نشانی، مسئولين Hse و آموزش شرکت شهرکهای صنعتی استان آذربایجان شرقی به مدت ۳ روز از ۱۸ تا ۲۰ شهریور برگزار گردید.
اين كارگاه آموزشي با هدف آشنایی با سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق و همچنین سیستم‌های آتش نشانی و نحوه استفاده و کاربرد کپسول‌های آتش‌نشانی به صورت تئوری و عملی ویژه کارشناسان و سرپرستان شركت هاي مستقر درشهرکهای صنعتی استان برگزار شد.
شايان ذكر است كه در این دوره آمادگی مقابله با آتش سوزی ناگهانی، ارتقای سطح دانش کارکنان، نحوه اطفاء حریق و عکس العمل مناسب در شرایط اضطراری از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی بود.
گفتني است كه مجتمع فولاد صنعت بناب با دارا بودن يكي از مجهزترين مراكز آتش نشاني و اطفاء حريق با بهره مندي از پرسنل مجرب در اين زمينه علاوه بر خدمات رساني به خطوط توليد اين مجتمع در سال هاي اخبر به شركت هاي مجاور و همچنين در حوزه شهري در حوادث وآتش سوزي هاي بزرگ در كنارآتش نشاني شهرستان بناب حضور يافته و نقش تاثير گذار و حياتي را ايفا نموده است .
مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان يكي از شركت هاي تابعه هلدينگ بزرگ گروه مالي گردشگري در حال حاضر با توان توليد بيش از دو ميليون توليد انواع مقاطع فولادي در قالب دو خط ذوب و ريخته گري قوس و القائي و همچنين 7 خط نورد محصولاتي مطابق با استانداردهاي جهاني را توليد و روانه بازارهاي داخلي و خارجي مي كند.