آثار خطی بزرگان حوزه علمیه آذربایجان منتشر می شود
آثار خطی بزرگان حوزه علمیه آذربایجان منتشر می شود
حجت الاسلام و المسلمین روشن تن گفت: آثار خطی علما و بزرگان کموجود در کتابخانه‌های مدارس علمیه آذربایجان شرقی، فهرست نگاری و به عنوان تراث ارزشمند و علمی شیعه در حوزه‌های مختلف علوم اسلامی چاپ خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن در تبریز با تسلیت ایام عزای حسینی، گفت: چهل و یکمین جلسه شورای مشورتی و پشتیبانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و با میزبانی حوزه علمیه بناب برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه، با پیشنهاد مدیر حوزه علمیه استان، انتصاب حجت الاسلام کاظم علیمحمدی به عنوان معاون تهذیب مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی بررسی و تایید شد.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات مهمی که امروز ما در حوزه های علمیه بعد از ۱۸ ماه تعطیلی که الان هم  ادامه‌ دارد، مباحث مربوط به پسا کرونا بود، که درباره  این مسئله، موضوعات مختلفی مطرح شد.

وی ادامه داد: بحث حضور طلاب در مدارس با شرایط پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون اساتید و کادر مدارس و در مرحله بعدی  واکسیناسیون طلاب بررسی و بنا شد که پیگیری‌های لازم برای واکسیناسیون طلاب در کنار واکسیناسیون اساتید و کادر بررسی و اقدامات لازم صورت بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین روشن تن افزود: از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه، احیای تراث مهم آثار خطی بزرگان حوزه علمیه آذربایجان شرقی بود که ان شاء الله آثار خطی علما و بزرگان کموجود در کتابخانه‌های مدارس علمیه آذربایجان شرقی، فهرست نگاری و به عنوان تراث ارزشمند و علمی شیعه در حوزه‌های مختلف علوم اسلامی چاپ خواهند شد.

انتهای پیام / زیبائی