آذربایجان شرقی جزء امن ترین استان ها/ رابطه مستقیم بیکاری و مشکلات اقتصادی با افزایش جرائم
آذربایجان شرقی جزء امن ترین استان ها/ رابطه مستقیم بیکاری و مشکلات اقتصادی با افزایش جرائم
فرمانده انتظامی استان آذبایجان شرقی گفت: استان ما جزء مقتدر ترین و امن ترین استان های کشور محسوب شده و پلیس با امکانات بروز جرایم را کشف و تحویل مقامات قضایی می دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرتیپ دوم حسین عبدی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: دولت آیت الله رئیسی همانند دولت رجایی به فکر مردم بوده و با تمام تلاش به فکر خدمت رسانی به ملت است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه آذربایجان شرقی جزو امن ترین استان های کشور محسوب می‌شود، گفت: استان آذربایجان شرقی نه تنها در حوزه امنیت جزو بهترین ها بوده بلکه در عرصه عفاف و حجاب نیز جزو اسلامی ترین استان ها است و مشکلات کمتری در این حوزه داریم.

سرتیپ دوم حسین عبدی با تأکید بر اینکه امنیت مهمترین رکن اساسی در هر جامعه محسوب می شود، گفت: به برکت انقلاب اسلامی کشورمان امروز جزء امن ترین کشورهای منطقه بوده به طوری که شاهدیم قشر بانوان به راحتی در هر نقطه از کشور تردد کرده و مشکلی برای آنها به وجود نمی‌آید و این در حالیست که کشورهای همسایه از جمله عراق  و سایر کشورهای جهان مشکل ناامنی شدیدی دارند.

وی با تاکید بر اینکه امکانات پلیس نسبت به گذشته روز به روز پیشرفته تر شده است، گفت: استفاده از فناوری‌های نوین باعث شده که امروز کشفیات جرایم و دستگیری عاملان هرچه دقیق تر و سریعتر انجام شود که نمونه ای از آن شناسایی سارقان سرقت مسلحانه سال گذشته شهرستان بناب بود که به عنوان کشف علمی از آن نام برده می شود.

فرمانده استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه پلیس همواره در کنار تولید کنندگان و عرصه اقتصاد بوده و خواهد بود، اظهار داشت: با وجود وظایف متعدد بر خود وظیفه می دانیم از تولیدکنندگان در عرصه اقتصادی  استان با تمام پتانسیل حمایت کنیم تا شاهد اشتغال و رونق اقتصادی استان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان بناب امروز به عنوان قطب اقتصادی و اشتغال زای استان محسوب می‌شود و همین عوامل باعث شده که شاهد بروز جرایم کمتری در این شهرستان باشیم که نشان می دهد بیکاری رابطه مستقیم با افزایش جرایم دارد.

سرتیپ دوم عبدی با اشاره به ضرورت کنترل فضای مجازی اظهار داشت: برخی از مشکلات اجتماعی از قبیل فراری شدن دختران از خانواده ها از سایه غفلت از فضای مجازی نشأت می گیرد فلذا خانواده ها میبایست سواد رسانه خود را بیشتر کنند.

فرمانده استان آذربایجان شرقی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چهارساله سرهنگ سهراب شفقی در سمت انتظامی شهرستان بناب گفت: سرهنگ رحمان عبدی جزو نیروهای برتر و با تجربه منطقه محسوب می شود که امیدوارم بتواند با همکاری مردم و مسئولان شهرستان خدمات گسترده ای را به این شهرستان ارائه بدهد.

انتهای پیام/ داود زیبائی