آرامش در شهرها برقرار است/ تحلیل درست به جوانان ارائه شود
آرامش در شهرها برقرار است/ تحلیل درست به جوانان ارائه شود
دادستان کل کشور با اشاره به تلاش های صورت گرفته و هوشیاری مردم گفت: در حال حاضر شهرهای کشور در آرامش قرار دارند.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری صبح چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه دادستان کرمان گفت: یکی از اقداماتی که باید به خصوص برای نسل جوان انجام شود ارائه تحلیل صحیح از حوادث اخیر است و در این زمینه باید اقدام لازم انجام شود.

وی تاکید کرد: هم اکنون دشمن از راه‌های مختلف و همه امکاناتی که دارد برای ضربه زدن به نظام اسلامی جلو آمده است، برخی در دام این حلقه شیطانی افتاده‌اند و فریب خورده هستند و باید راه درست به آنها نشان داده شود.

وی عنوان کرد: آنچه که می‌بینیم این است که مردم با هوشیاری و بصیرت راه خود را از این جریان جدا کرده‌اند اما دشمن همچنان سعی دارد عده‌ای نا آگاه را منحرف کند.

دادستان کل کشور افزود: عمق توطئه‌های دشمن مشخص است و آنها سعی دارند به نظام و اسلام ضربه بزنند اما در این زمینه تحلیل‌های اشتباهی دارند و محاسباتشان غلط است.

وی گفت: دشمن با مرگ یک خانم جوان و کشته سازی می‌خواست مردم را تحریک کند اما پس از یک ماه از این ماجرا اهدافشان محقق نشد و مردم مشت محکمی بر دهان دشمن زده‌اند.

حجت الاسلام منتظری بیان کرد: جهاد تبیین برای آگاه سازی فریب خوردگان بسیار مهم است و باید در این خصوص ورود کنیم.

وی گفت: در این مدت نیروی انتظامی و دستگاه‌های مرتبط برای ایجاد آرامش و امنیت در جامعه خوش درخشیدند و با وجود همه توطئه‌ها اما کار خود را به خوبی انجام دادند و امروز شاهد هستیم شهرها به سمت امنیت و آرامش رفته‌اند با این وجود نباید از دشمن غافل شویم.

دادستان کل کشور افزود: در این دولت جوانان زیادی سینه سپر کرده‌اند و برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند که مشکلات و مطالبات مردم را رفع کنند و با تلاش این افراد مشکلات رفع می‌شود.

وی گفت: برخی افراد در این حوادث شهید شدند که باید یاد آنها را گرامی بداریم و قدر این امنیت را بدانیم. نیروی انتظامی سلاح جنگی به همراه ندارد با این وجود تلاش کردند امنیت را به خوبی برقرار کنند.

دادستان کل کشور افزود: با افرادی که مرتکب جرم شدند برخورد خواهد شد برخی از این افراد به اموال مردم خسارت زدند و به مردم حمله کردند و مجازات این افراد سبک نیست و با عوامل اصلی اغتشاشات برخورد جدی می‌شود.

وی عنوان کرد: برخی افراد نیز فریب خوردند که باید با جهاد تبیین و کارهای کارشناسی و روان شناسی این افراد ارشاد شوند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر