آسفالت ریزی بیش از  ۴۰۰هزار مترمربع از جاده های روستاهای شهرستان بناب/وضعیت آسفالت روستاهای بناب از مناطق شهری بهتر است
آسفالت ریزی بیش از  ۴۰۰هزار مترمربع از جاده های روستاهای شهرستان بناب/وضعیت آسفالت روستاهای بناب از مناطق شهری بهتر است
فرماندار بناب با بیان اینکه بیش از ۴۰۰هزار متر مربع از جاده ها و معابر روستاهای شهرستان آسفالت ریزی شده است ، گفت : در حال حاضر وضعیت آسفالت روستاهای شهرستان به مراتب بهتر از مناطق شهری بناب است.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب ، امین رفیعی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرستان بناب با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۲ تا به الان بیش از 380 میلیارد ریال اعتبار از محل مالیات ارزش افزوده به حساب دهیاری های شهرستان واریز شده است ، اظهار داشت : بیش از ۹۰ درصد این در آمد ها صرف کارهای عمرانی و آبادانی روستاها شده است.

فرماندار بناب از آسفالت ریزی بیش از ۴۰۰ هزار متر مربع از جاده ها و معابر روستاهای شهرستان بناب خبر داد و گفت : این حجم از آسفالت ریزی از طریق اعتبارات و قیر رایگان انجام شده است و همین موضوع باعث شده وضعیت آسفالت راه های روستایی از مناطق شهری بناب به مراتب بهتر شده باشد.

وی از مقاوم سازی ۳۷هزار و ۵۰۰واحد مسکونی در روستاهای شهرستان خبر داد و گفت : این مقاوم سازی باعث شده اکثر روستاها در مقابل حوادث طبیعی مانند زلزله مقاوم باشند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در پایان فرسوده بودن تاسیسات آب شرب و کمبود مخازن ذخیره سازی را اصلی ترین مشکل روستاهای شهرستان عنوان کرد و گفت : متاسفانه در کنار مشکلات مصرف آب شرب در روستاها بسیار زیاد شده است و در همین راستا با نوسازی تاسیسات و فرهنگ سازی عمومی می بایست زمینه مصرف بهینه آب شرب را فراهم کرد.

انتهای گزارش/امید مردم خواه