آشوبگران باید از مردم عذرخواهی کنند
آشوبگران باید از مردم عذرخواهی کنند
امام جمعه بناب گفت: آنهایی که در شهرها آشوب برپا کردند و اموال مردم را به آتش کشیدند، اگر بر این مردم تسلط یابند و حکومت کنند اینگونه با مردم رفتار خواهند کرد

به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به آیه ۸ سوره صف اظهار داشت: دین اسلام از نخستین روز با انواع فتنه ها و بلاها مواجه بوده و بعد از این هم خواهد بود، اما نور خدا و دین حق هرگز خاموشی ندارد و دامنه اسلام روز به روز بر عالم سیطره خواهد یافت.

وی افزود: مستکبران کافر و منافقان حتی یک روز آرام ننشسته اند و با انواع فتنه ها از جمله اذیت و آزار، ترور، با تحمیل جنگ های فرهنگی، روانی، تبلیغاتی، نظامی و اقتصادی، ترویج بی بندوباری، حمله به مقدسات و نشر فحشا و منکرات مقدمات بی دینی جوانان و تهی کردن اعتقادات آنان از معنویت را داشته اند؛ اما همانگونه که خداوند اراده کرده است نور اسلام نه تنها خاموش نشده است، بلکه روز بروز گسترده تر شده است.

خطیب جمعه بناب با بیان اینکه علی رغم تلاش های همه جانبه دشمن در طول تاریخ همیشه بت سرنگون و بت شکن پیروز است، تصریح کرد: این از معجزات قرآن است که تحقق یافته و محقق خواهد شد؛ یعنی به تحقیق دین خدا محافظت شده است، اما ما باید نگران خود باشیم تا در اثر کوتاهی و کم توجهی در انجام وظایف خود یعنی عمل به واجبات و ترک محرمات، اسلام آسیبی نبیند و خدشه دار نشود.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی خاطرنشان کرد: هرچه فشار،  تهدید و اذیت دشمن بر مسلمانان بیشتر شود، نصرت، عنایت و رحمت خداوند متعال بیشتر و افزونتر خواهد شد و اگر خدای ناکرده بی تقوایی، گناه و بی بندوباری در جامعه مومنین بیشتر شود، به همان مقدار رحمت و نصرت الهی از مسلمانان رویگردان می شود؛ لذا هر قدر حریم و حدود خدا را حفظ کنیم پیروز هستیم و هیچ قدرتی بر ما فائق نخواهد شد.

وی با اشاره به سرنگونی آمریکائیها در صحرای طبس، صدام و حزب بعث، منافقین توده ای و فرقانی، حسنی مبارک و داعشی ها اذعان کرد: هر که در این ۴۰ سال به این انقلاب خیانت کرده رسوا، ذلیل و نابود شده است و تا امروز بالعیان دیده ایم. آیا این معجزه الهی نیست؟

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب خطاب به آنهایی که در شهرها آشوب برپا می کنند و به نیابت از دشمن به اموال مردم خسارت وارد می کنند، چنانچه بر مردم تسلط یابند اینگونه رفتار خواهند کرد، گفت: دلسوز و مدافع این مملکت هرگز اموال مردم را آتش نمی زند، قرآن و مسجد را نمی سوزاند، مدافعین نظم و امنیت را ترور نمی کند و با فرمان بیگانگان به رهبر خود پشت نمی کند و بگونه ای رفتار نمی کند که دشمن از آن بهره برداری کند.

امام جمعه بناب در خاتمه ابراز امیدواری کرد: آنهائیکه درداتفاقات اخیر عجولانه موضع گرفته و بیانیه دادند و مصاحبه کردند، به جمهوری اسلامی جفا کرده و به ولی نعمت ها بد کردند، حتما باید جبران کنند و از مردم عذرخواهی نمایند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : ندا خانی