آغاز تزریق دوز چهارم کرونا در بناب از بیستم تیرماه/ افزایش شیوع بیماری کرونا در استان/ احتمال شروع پیک جدید کرونا در پایان تابستان
آغاز تزریق دوز چهارم کرونا در بناب از بیستم تیرماه/ افزایش شیوع بیماری کرونا در استان/ احتمال شروع پیک جدید کرونا در پایان تابستان
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بناب با اشاره به افزایش شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و استان آذربایجان شرقی گفت: در همین راستا از 20 تیرماه تزریق دوز چهارم کرونا در شهرستان بناب آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، حسین غلامی صبح امروز در جلسه شئونات اسلامی شهرستان بناب از افزایش شیوع بیماری کرونا در سطح کشور خبر داد و گفت: متاسفانه در رنگبندی های جدید کرونایی، ۴ شهر قرمز و ۱۴ شهر نارنجی در کشور شناسایی شده و همچنین در استان آذربایجان شرقی، شهرستان جلفا نیز زرد رنگ اعلام شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بناب با تاکید بر اینکه طبق پیش بینی های انجام شده در اواخر تابستان شاهد پیک جدید کرونا خواهیم بود، گفت: در همین راستا از دوشنبه ۲۰ تیرماه تزریق دوز چهارم یا همان دوز یادآور در شهرستان بناب آغاز خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری برنامه ها و جشن های غدیر و همچنین مراسمات ایام محرم در شهرستان بناب گفت: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا از مسئولان شهرستان درخواست داریم که تمام مراسمات را در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنند.

وی افزود: از تمامی مسئولان در رابطه با برگزاری مراسمات در هیئت های شهرستان انتظار داریم در هنگام تهیه شربت برای مردم از آب شرب بهداشتی و یخ بسته بندی شده استفاده کنند.

انتهای پیام/ داود زیبائی