آغاز طرح نظارت و بازرسی از بازار شهرستان بناب/ عدم درج قیمت تخلف مشترک اکثر اصناف
آغاز طرح نظارت و بازرسی از بازار شهرستان بناب/ عدم درج قیمت تخلف مشترک اکثر اصناف
در آستانه فرارسیدن شب یلدا طرح نظارت و بازرسی از اصناف شهرستان بناب به خصوص برای قنادی ها و آجیل فروشی ها شروع شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حبیب خان بابایی در تشریح این خبر گفت:  با نزدیک شدن به شب یلدا طرح نظارت و بازرسی از بازار شب یلدا در سطح شهرستان بناب به صورت گشت های مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب و شبکه بهداشت و درمان برگزار می‌شود.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب در حاشیه اولین شب بازرسی از بازار شهر بناب گفت: متاسفانه عدم درج قیمت بر روی کالاها در بیشتر اصناف دیده می‌شود که قطعاً با این اصناف متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

خانبابایی افزود: درج قیمت بر روی تمام کالا الزامی و ضروری می باشد تا مشتری بتواند تشخیص دهد قیمت خریداری شده به چه میزان می باشد و همچنین تمامی اصناف و کسب می بایست فاکتور خرید کالای صنف خود را در دسترس داشته باشند.

رئیس اداره صمت بناب با تاکید بر این که بازرسی از بازار شب یلدای شهرستان بناب در شب های آینده با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت گفت: این بازرسی ها به صورت مشترک برگزار خواهد شد لذا از اصناف درخواست دادیم قوانین را به دقت رعایت کنند تا با جریمه مواجه نشوند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت در پایان با تاکید بر اینکه با هرگونه کم فروشی و گرانفروشی طبق قانون برخورد خواهد شد گفت: مردم شریف بناب می‌توانند هرگونه تخلف اعم از عدم درج قیمت و سایر مسائل را از طریق سامانه ۱۲۴ به ما اطلاع رسانی کنند.

گزارش تصویری؛

 

انتهای گزارش/ داود زیبائی